کد خبر : 19833
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

پیام تسلیت دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت به مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت به مناسبت اربعین حسینی

دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی فرارسیدم اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش گیلانستان، به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت متن پیام تسلیت را در ادامه مشاهده می کنید:

به نام خدا

بار دیگر اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فرارسیده و جاذبه حسینی میلیون ها عاشق را از سراسر دنیا به سوی کربلا جذب کرده است.

در سال های اخیر همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی پدیده ای نوظهور شکل گرفته است و اجتماع پرشور عاشقان حسینی با پیاده روی به سوی کربلا به استقبال زیارت اربعین می روند؛ رویدادی که به تعبیر مقام معظم رهبری ” از حوادث برجسته و نمادی بسیار زیبا و پرشکوه از حضور پیروان و علاقمندان به اهل‌بیت علیهم‌السلام است” و با دیدن آن راهی جز غبطه برای عاشقان جامانده از کاروان باقی نمی ماند.

اربعین حسینی و این شور و شیدایی عاشقان آن حضرت تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند و به برکت وجودی خود برای همه نسل ها درس استکبارستیزی، مبارزه با جور و ستم زمانه، ایثار و شهادت برای حفظ اعتقادات و ارزش های معنوی را به همراه دارد. امام حسین (ع) برای اصلاح امت جد خود قیام کرد؛ اصلاحی که زمان و مکان نمی شناسد. وظیفه مسلمانان است که در هر برهه ای از تاریخ، چراغ این راه را روشن نگه دارند و بی شک پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

مجموعه شهرداری رشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، فرارسیدن اربعین حسینی را به عموم مسلمان جهان تسلیت می گوید و امید است توفیق تداوم خدمت به زائرین حسینی نصیب این مجموعه گردد.

                                                                                                            مسعودنصرتی

 شهرداررشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار