کد خبر : 19836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396- 07: 20

پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت اربعین امام حسین (ع)

پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت اربعین امام حسین (ع)

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت اربعین امام حسین (ع) تسلیت گفت.

به گزارش گیلانستان به نقل از شورای اسلامی شهر رشت، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین امام حسین(ع) اظهار کرد: اربعین حسینی نماد ظلم ستیزی است.
به گزارش روابط عمومی شورای رشت فاطمه شیرزاد افزود: اربعین بازگشت اهل بیت (ع) بعد از گذشت چهل روز از واقعه عاشورا به کربلا بود.
وی با اشاره به اینکه روشنگریهای حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) روح خبیث یزید و خاندان اموی را نمایان کرد گفت: ماندگاری فرهنگ عاشورایی از همان روشنگریها نشات گرفت.
شیرزاد با اذعان به اینکه یزیدیان و امویان در تمامی ادوار به نحوی حضور دارند تصریح کرد: اطاعت از ولایت فقیه مسیری است که همه ما را به سر منزل مقصود می رساند و ۷۲ تن از یاران باوفای امام حسین (ع) نیز با پیمودن این طریق جاویدان شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه میدارد و با گذشت قرنها از واقعه کربلا و اربعین امام حسین (ع) خیل مشتاقان حضرت عاشقانه بر سر و جان می کوبند.
شیرزاد در خاتمه با اشاره به اینکه حق و حقیقت همیشه پایدار است گفت: امیدوارم با عنایات پروردگار جزو پیروان راستین آن امام همام باشیم و در دفاع از حقیقت و مبارزه با ظلم و ستم همواره استوار پیشگام باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار