کد خبر : 13395
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1396- 06: 18

پیام حضور گسترده مردم استان گیلان در انتخابات وفاداری به انقلاب است

پیام حضور گسترده مردم استان گیلان در انتخابات وفاداری به انقلاب است

ماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه پیام حضور گسترده مردم استان گیلان در انتخابات وفاداری به انقلاب است گفت: امروز پیام پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی با حضور گسترده ملت ایران به گوش جهانیان می‌رسد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشست خبری در رشت اظهار داشت: پیام حضور پرشور مردم در انتخابات وفاداری به انقلاب و مشتی بر دهان دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنانی که ادعا می‌کردند ملت ایران از انقلاب اسلامی خسته شده باید نظاره‌گر این خروش خودجوش باشند افزود: امروز پیام پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی با حضور گسترده ملت ایران به گوش جهانیان می‌رسد.

قربانی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است و کارهای روزمره و وسوسه‌های شیطانی نباید انسان را از انجام این تکلیف بزرگ غافل کند بیان کرد: ملت ایران باید با حضور پرشور خود، عید واقعی را برای میهن اسلامی ایران به ارمغان آورند.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، برنده اصلی انتخابات را ملت ایران عنوان کرد و افزود: قانون اساسی، مردم سالاری دینی را به‌عنوان یک تکلیف و یک نعمت به ملت ایران عرضه داشته و مردم باید از این نعمت قدردانی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم گیلان با حضور پرشور در پای صندوق رای قدرشناسی خود را از انقلاب و قانون اساسی به‌خوبی نشان دادند خاطرنشان کرد: این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری از مردم ولایت‌مدار گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار