کد خبر : 18304
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

پیام نماینده رشت در مجلس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

پیام نماینده رشت در مجلس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

هفته دفاع مقدس که خود بهترین مدرسه ایثار و آزادگی است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، موجب دلگرمی نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون
اول مهر ماه و آغاز هفته دفاع مقدس تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران و بخصوص مردم گیلان در حفظ اقتدار و آرمانهای والای انقلابی است.
بی شک اهمیت تعلیم و تربیت در فرهنگ دینی و ملی ما موجب شده تا نهاد خدوم آموزش و پرورش والاترین جایگاه را در ذهن و ضمیر فرهیختگان داشته باشد. تقارن هفته دفاع مقدس که خود بهترین مدرسه ایثار و آزادگی است با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، موجب دلگرمی نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی است که با پیروی از فداکاری پدران خود در جنگ تحمیلی، این بار در عرصه دانش اندوزی و کسب فضیلت و معرفت در راه آبادانی و سربلندی این کشور گام بردارند.

اینجانب، ضمن تبریک آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس به همه اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان رشت، همچنین هفته دفاع مقدّس را به همه‌ی رزمندگان و ایثارگران شادباش می‌گویم و امیدوارم این دو قشر شریف و عزیز، در پناه حضرت حق، بیش از پیش موفّق و منصور باشند.
جبار کوچکی نژاد
نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار