کد خبر : 36079
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد:

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان که یکی از مهمترین مطالبات هنرمندان شهرستان است، افزود: ما به جد پیگیر ادامه روند ساخت آن هستیم.

به گزارش گیلانستان فیروز فاضلی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان، در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان، گفت: این پروژه از سال 1393 تغییر مجری داده و از اداره راه و شهرسازی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان که یکی از مهمترین مطالبات هنرمندان شهرستان است، افزود: ما به جد پیگیر ادامه روند ساخت آن هستیم و سفر اخیر ریاست جمهور به شهرستان لاهیجان نیز برکاتی را نیز در پی داشته که امیدواریم بتوانیم روند را ادامه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبرنگاران را زبان و چشم جامعه دانست و تصریح کرد: ما در این جلسه قصد داریم بشنویم و پاسخگو باشیم.

این مسئول فرهنگی درخصوص افزایش کمی تعداد پایگاه های خبری، عنوان کرد: یقینا آنانی که تولید محتوای قوی دارند خواهند ماند و به عنوان جامعه هدف برای مخاطبان خواهند بود و آنهایی که ضعیف عمل می کنند خود به خود از دور خارج خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها هوش جامعه هستند، اظهار کرد: گفت و گو را باید به صحنه کشاند و از بحث نباید هراسان بود و با حذف مخالفان نمی توان فرهنگ سازی کرد لذا مسئولان و مدیران باید در مقام پاسخگویی باشند و به همین دلیل امروز مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شهرستان لاهیجان سفر کرده اند تا از نزدیک مشکلات را بررسی و رسیدگی کنند.

فاضلی با بیان اینکه لاهیجان مهد فرهنگ و هنر است، ادامه داد: دو انجمن آثار و مفاخر در استان گیلان داریم که یکی از آنها در لاهیجان است و از پنج عضو انجمن نمایش استان دو عضو آن لاهیجانی هستند.

سید اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان لاهیجان نیز، گفت: لاهیجان دارای بستر فرهنگی و هنری بسیار خوب و قوی بوده که این شهرستان را متفاوت کرده است لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با همکاری هنرمندان در ایام نوروز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شور و نشاط اجتماعی خوبی را در شهر برای مردم و مسافران ایجاد کرد.

وی افزود: انتقادات باید از سوی رسانه ها سازنده باشد؛ نه تخریب کننده و هدف باید سازندگی شهر باشد. ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم. رسانه ها نیز نسبت به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی های عمومی گام بردارند.

فرماندار لاهیجان درخصوص مجتمع نیمه کاره لاهیجان یادآور شد: مجتمع فرهنگی لاهیجان دغدغه همه مردم و مسئولان شهرستان است و این از اعتبار مصوبه سفر دولت برخوردار است و اگر اعتبار ابلاغی نداشته باشد براساس ماده 27 ادامه ساخت آن به بخش خصوصی واگذار می شود.


انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار