کد خبر : 84139
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

نماینده ولی فقیه در گیلان:

پیشرفت و عظمت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست

پیشرفت و عظمت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه پیشرفت و عظمت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش برای جلوگیری از نقش آفرینی ایران اسلامی در منطقه و جهان از همه ابزارهای خود استفاده می‌کنند تا ایران اسلامی را نابود کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز(سه‌شنبه، ۱۵ آذر) در دیدار با مجمع منتخبین دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در دانشگاه علوم پزشکی به اشاره به تعبیر شهید بهشتی از دانشجو که فرمودند:” دانشجو موذن است.”گفت: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم که قدرت‌های سلطه‌جوی جهانی هستند به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب پی بردند و این نقش آفرینی برای آنان غیر قابل تحمل بود.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دانشجو در همه صحنه‌های انقلاب و به‌ویژه در جنگ تحمیلی حضوری پررنگ داشت افزود: دانشجویان لبیک‌گوی ندای رهبری هستند و با تشکیل گروه‌های جهادی در محرومیت زادیی نقش‌آفرین بوده و در بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام است.

 

 

 

وی با اشاره به نوآوری‌ها و ایده پردازی‌های دانشجویان گفت: روند پیشرفت و موفقیت دانشجویان و حضور آنان در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست و آنان در حال برنامه ریزی برای گمراه کردن این قشر فرهیخته هستند.

 

 

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب به رشد و شکوفایی رسید اذعان کرد: با توجه به تحریم‌ها و هجم گسترده مطالبات، دنیا ایران اسلامی را به شگفتی می‌شناسد.

 

 

 

وی ادامه داد: همگان اذعان دارند که نظام اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست و این امر برای دشمن خوشایند نیست، به‌ویژه که دو قدرت نوظهور چین و روسیه در معادلات جهانی نفوذ کرده و این شاهراه جهانی در دست جمهوری اسلامی است که در حال تغییر معادله در جهان است و این برای آمریکا باورکردنی نیست.

 

 

 

امام جمعه رشت تاکید کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش برای جلوگیری از نقش آفرینی ایران اسلامی در منطقه و جهان از همه ابزارهای خود استفاده کرده و توطئه‌های بسیاری در کشور پیاده می‌کنند تا ایران اسلامی را نابود کنند.

 

 

 

وی بر هوشیاری و بصیرت همگان به ویژه فشر دانشجو تاکید کرد و بیان داشت: باید با آگاهی و شناخت مسائل پیرامون، نقشه دشمنان را شناسایی و در مقابل آن ایستاد.

 

 

 

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به خلاء موجود در ترویج آموزه‌های اسلامی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی بیش از ثروت، قدرت و شهوت باید به تعالی جامعه خود فکر کند و این امر باید در دانشگاه نهادینه سازی شود.

 

 

 

وی با تاکید بر پاسخگویی مسئولان و حضور آنان در گفتمان‌های دانشجویی اذعان کرد: وجود برخی نواقص و کم‌کاری‌ها موجب بروز اعتراضاتی خواهد شد اما اعتراض‌ با اغتشاش تفاوت دارد و باید با گفتمان آن را برطرف کرد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اگر اعتراضات ما موجب شادی دشمن شده و یا اینکه نظام اسلامی را به چالش بکشاند باید شیوه اعتراض را تعییر داد زیرا دیگر رنگی از اعتراض ندارد.

 

 

 

وی با بیان اینکه دشمن سالانه هزینه‌های هنگفتی در مقابله با ایران اسلامی و یا ایجاد تنش و آشوب در کشور می کند تصریح کرد: هیچ ایرانی باغیرتی حاضر به چالش کشیدن نظام اسلامی خود نیست.

 

 

 

آیت الله فلاحتی در پایاندر پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که آیا التزام عملی تنها مربوط به دانشجو است، به مشکلات موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: التزام عملی باید برای همگان باشد. امام جوان باید صبر و تحمل بیشتری برای پاسخگویی به مطالبات خود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار