کد خبر : 29355
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان در صف نخست دفاع از انقلاب هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان در صف نخست دفاع از انقلاب هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همچنان در صف نخست دفاع از انقلاب آماده جانفشانی هستند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش روز بسیج پیشکسوتان با حضور جمعی از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان گیلان ضمن تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا کارهایمان را برای رضای خدا انجام دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس در شرایطی به کشور ما حمله کرد که اوضاع کشور شرایط مساعدی نداشت گفت: آمریکا در آن دوران از نظر مالی و تسلیحاتی به عراق کمک می‌کرد.

وی با اعلام اینکه رزمندگان دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار اسیر از رژیم بعثی گرفتند خاطرنشان کرد: همین اسرا، سپاه “بدر” را تشکیل دادند و 450 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردند.

سردار عبدالله‌پور هدف از تشکیل داعش را ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که سپاه بدر عراق نه تنها در مقابل داعش ایستادگی کرد بلکه در انتخابات عراق نیز موثر بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه “زبیر” در طول تاریخ اسلام دارای جایگاه والا و ویژه‌ای بود عنوان داشت: شاهدیم که “زبیر” با وجود تمام خدماتش به اسلام در مقابل امیرالمومنین(ع) ایستاد و جهنمی شد.

وی با تاکید بر اینکه برای عاقبت بخیر شدن لازم است تا لحظه آخر عمر ایستادگی و مقاومت کنیم خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همچنان در صف نخست دفاع از انقلاب هستند.

رئیس شورای اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه عنوان داشت: از سال 89 تا 96 فعالیت ما تحت قالب کانون پیشکسوتان بود و از سال گذشته به هیئت اندیشه‌ورز تبدیل شد.

علی اصغر نصیری با اشاره به حضور پیشکسوتان تمام نیروهای مسلح در مجموعه هیئت اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای 10 هزار بازنشسته نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای سازماندهی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت عنوان داشت: جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن دعوت از پیشکسوتان نیروهای مسلح برای ارائه خاطراتشان به این مجموعه افزود: ما تاکنون توانستیم 90 درصد از برنامه‌های ابلاغی از سوی سپاه قدس گیلان را اجرایی کنیم.

نصیری با اشاره به اقدامات شورای اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت در شش ماهه نخست امسال گفت: اعزام به اردوهای راهیان‌نور، مشهد مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی برگزاری جلسات کمیته امنیتی دفاعی را یکی از اقدامات اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه‌‌های “ناب” و “شباب” در شش ماهه نخست امسال انجام شد‌.

رئیس شورای اندیشه‌ورز بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه مرکزی رشت مشکلات معیشتی و درمانی را عمده‌ترین مشکل پیشکسوتان نیروهای مسلح دانست و اعلام کرد: باید تلاش کنیم تا این معضلات برطرف شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار