کد خبر : 16342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

پیش‌بینی‌ های اشتباه استاندار گیلان ادامه دارد/ از افتتاح راه آهن تا افزایش شدید گرمای هوا در هفته جاری!

پیش‌بینی‌ های اشتباه استاندار گیلان ادامه دارد/ از افتتاح راه آهن تا افزایش شدید گرمای هوا در هفته جاری!

هوای نسبتا خنک همراه با وزش باد در استان مشاهده شده که در مقایسه با هفته های گذشته هوایی بسیار مطلوب و مناسب تر می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، روز پنجشنبه هفته گذشته پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان بخشنامه ای از محمدعلی نجفی خطاب به روسای ادارات(پیرامون تغییر ساعات اداری) منتشر کرد.

استاندار گیلان طی دستوری به همه قسمت های دولتی نوشت: “با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر افزایش شدید گرمای هوا در کشور در هفته دوم ماه جاری ( ۹۶/۵/۷ لغایت ۹۶/۵/۱۲ ) و به منظور استفاده بهینه از انرژی و حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و خاموشی های احتمالی، ساعت کار ادارات و سازمان های استان در بازه زمانی یاد شده از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین می‌گردد.”

اما چیزی که تاکنون در این هفته مشاهده شده، هوای نسبتا خنک همراه با وزش باد در استان بوده که در مقایسه با هفته های گذشته هوایی بسیار مطلوب و مناسب تر برای کار و فعالیت می باشد.

با این اوصاف ظاهرا پیش بینی های آقای استاندار در خصوص آب و هوا نیز همانند پیش بنی های مکررشان در افتتاح راه آهن قزوین رشت و بسیاری از پروژه های دیگر اشتباه از آب در آمد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار