کد خبر : 66905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

پیش بینی ۱۲۳ویژه برنامه برای دهه کرامت و هفته حقوق بشر آمریکایی

پیش بینی ۱۲۳ویژه برنامه برای دهه کرامت و هفته حقوق بشر آمریکایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: ۱۲۳ویژه برنامه برای دهه کرامت و هفته حقوق بشر آمریکایی پیش بینی شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ تیر ماه «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: این نامگذاری به دلیل اقدامات تروریستی آمریکا به پیشنهاد رهبری انجام شده است.

وی ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را فرصتی مغتنم برای دشمن شناسی دانست و افزود: سرویس‌های امنیتی آمریکا و غرب عامل، حامی، کمک کننده و مشوق جنایات علیه ملت ایران محسوب می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنایات آمریکا علیه عالمان و سیاستمداران و حتی زنان و کودکان ایرانی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمنی آمریکای جنایتکار با مردم مسلمان ایران زمان و مکان ندارد اما در بازه زمانی ششم لغایت دوازدهم تیرماه واضح‌تر و بارزتر از همیشه است.

وی، آیت الله دکتر بهشتی را سیدالشهدای انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: بی‌تردید اقتدار امروز قوه قضائیه خون بهای شهید بهشتی است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه شهید آیت‌الله بهشتی الگوی تبعیت از ولایت بود، گفت: این شهید بزرگوار همواره خود را شاگرد و مرید امام راحل (ره) می‌دانست و تا آخرین لحظه عمر گرانبهای خود از ایشان پیروی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت معرفی چهره کریه منافقین که در هر دوره از تاریخ انقلاب اسلامی به شکل و قواره‌ای جدید بروز و ظهور کرده‌اند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم بوده و گواه این ادعا خون پاک شهدای بی‌شمار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به چهار ستاره گیلانی آسمان هفتم تیر، تصریح کرد: شهیدان «دکتر حسن عضدی»، «سیف الله عبدالکریمی»، «محمدصادق اسلامی» و «جواد سرافراز» شهدای تروری هستند که باید بیش از پیش به جامعه به‌ویژه نسل جوان معرفی شوند.

حجت الاسلام اشجری از آمادگی گیلان برای بزرگداشت دهه کرامت با کمک همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان خبر داد و عنوان کرد: دهه کرامت، ۲۲ خرداد لغایت اول تیر سال‌جاری از ولادت فرخنده حضرت معصومه (س) تا میلاد با سعادت ثامن الائمه امام رضا (ع)، فرصت مناسبی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از شور و نشاط جشن‌های دهه کرامت برای زمینه‌سازی انتخابات شکوهمند بهره‌برداری شود، گفت: ۱۲۳ ویژه برنامه برای بزرگداشت دهه کرامت و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان گیلان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار