کد خبر : 78497
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401- 38: 20

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

پیوست فرهنگی سواحل یک ضرورت است

پیوست فرهنگی سواحل یک ضرورت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمرکز بر روی مسأله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و گفت : امروز دشمن خط مقدم جنگ فرهنگی را به سواحل کشانده و به همین خاطر بهره مندی از سواحل علاوه بر پیوست اقتصادی و گردشگری نیازمند پیوست فرهنگی است.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی صبح روز پنجشنبه درنخستین گردهمایی مسأله شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد با اشاره به هشت هزار شهید انقلاب و اسلام و ۲۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده سرافراز گیلان گفت: نهادهای مختلفی در حوزه سواحل متولی هستند که امیدواریم مصوبات این جلسه به نفع سواحل کشور و مردمی که میخواهند از نعمتهای خدادادی آن استفاده کنند، باشد.
وی تمرکز بر روی مسأله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و گفت: پس از میدان رسانه دشمن برای میدان سواحل نقشه کشیده و خط مقدم عادی سازی ناهنجاریها در همین سواحل اجرایی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آزادسازی سواحل را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عنوان و اضافه کرد: آزادسازی سواحل دستری شجاعانه بود تا بار دیگر حقوق اصلی مردم به آنها بازگردانده شود
ثقتی بررسی ابعاد فرهنگی بهره مندی از سواحل را یک نیاز فوری دانست و گفت: سواحل در کنار پیوست های گردشگری و اقتصاد سازی، نیازمند پیوست فرهنگی هستند که جای خالی ان بشدت احساس می شود.
ثقتی با بیان اینکه در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل باید اقدام عملی صورت گیرد خاطرنشان کرد: موضوع سواحل از اهمیت بسزایی برای وزارت ارشاد برخوردار است که بستر برگزاری این همایش در استان گیلان فراهم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار