کد خبر : 82227
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401- 19: 14

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام نگذاشت

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام نگذاشت

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش جای هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشت تا مشوقین و محرکین خارجی و داخلی اغتشاشات، بار دیگر شاهد نتایج اقدامات کور خود در به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی دفاع باشند.

به گزارش گیلانستان، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز پیام صادر کرد.

 

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

آتش کینه استکبار و صهیونیسم، این بار از لوله سلاح های اهدایی به گروه تکفیری داعش زبانه کشید و دامنگیر مردم بی دفاع، مومن و خداجوی استان فارس و شهر شیراز شد تا شهد شهادت در جوار مضجع شریف حضرت احمدبن موسی(ع) سومین حرم آل رسول(ص) در ایران اسلامی را بچشند.

 

پیوند آشکار ضد انقلاب و داعش جای هیچ تردیدی را برای ادامه طرح براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشت تا مشوقین و محرکین خارجی و داخلی اغتشاشات، بار دیگر شاهد نتایج اقدامات کور خود در به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی دفاع باشند.

 

شهادت و آسیب دیدن زنان این حادثه،  ظاهرا این بار نه در قاموس به ظاهر عاطفی دلسوزان به ساحت زنان جای داشت و نه در سیاست دوگانه غرب و نه در باکس توییت های فریبکاران.

 

اگرچه اینگونه جنایت بی پاسخ نخواهد ماند اما عدم اقدامات باز دارنده جوامع بین المللی و حقوقی موجب کاهش اعتماد بشریت به امنیت عمومی خواهد شد.

 

همدردی مردم انقلابی، مومن و تربیت یافته مکتب امامت و ولایت گیلان مرهمی بر زخم داغدیدگان مردم شیراز و ایران اسلامی خواهد بود.

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیز ما در استان فارس به محضر امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و بازماندگان معزز شهدا، برای مصدومان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار