کد خبر : 7242
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

پیکر مبارز و مجاهد نستوه حجت‌الاسلام ‌مظفری به خاک سپرده شد‌

پیکر مبارز و مجاهد نستوه حجت‌الاسلام ‌مظفری به خاک سپرده شد‌

پیکر عالم ربانی و مجاهد نستوه و مبارز دوران ستمشاهی حجت‌الاسلام حاج حسن مظفری امروز در قطعه ایثارگران گلزار شهدای املش به خاک سپرده شد.

به گزارش گیلانستان ، پیکر عالم ربانی و مبارز و مجاهد نستوه دوران طاغوت حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن مظفری امروز بر روی دستان مردم انقلابی گیلان تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای املش به خاک سپرده شد.

وی روز گذشته براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و امروز پس از نماز میت در مصلی امام خمینی(ره) املش تا گلزار شهدای این شهر بر روی دستان شهروندان املشی تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای املش در دل خاک جای گرفت.

در مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی که سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را در کارنامه کاری خود داشت علاوه بر شهروندان املشی و مسئولان محلی، عده‌ای از مسئولان استانی و ائمه جمعه شهرهای مجاور حضور داشتند.

این عالم برجسته، متولد 1321 و از مبارزان انقلابی دهه 40، قبل از پیروزی انقلاب بارها طعم تلخ دستگیری و آزار و اذیت همراه با شکنجه مأموران رژیم طاغوت را چشیده و تا پای مرگ مقاومت و ایستادگی کرده بود.

توزیع اعلامیه‌های امام خمینی(ره) در قم، ترویج مکرر مرجعیت امام خمینی(ره) و سخنرانی‌های افشاگرانه علیه رژیم ستمشاهی در املش و رودسر و همچنین تحصن در دانشگاه تهران به همراه 40 نفر از سران تراز اول انقلاب از جمله دلایل دستگیری و زندانی شدن وی توسط مأموران رژیم طاغوت در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار