کد خبر : 11243
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396- 50: 13

پیگیرم بخش رحیم آباد به شهرستان تبدیل شود/ تذکر به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و شورای اقتصادی دولت

پیگیرم بخش رحیم آباد به شهرستان تبدیل شود/ تذکر به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و شورای اقتصادی دولت

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: برای قیمت برگ چای روز یک شنبه یک وقت ۲ دقیقه ای گرفته ام که به آقای رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و شورای اقتصادی تذکر بدهم.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به انتخابات پیش رو  اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در کشور ما مردم سالاری دینی جزء برنامه های اصلی و استراتژی بوده است، که مردم بتوانند با مشارکت در امور مختلف سرنوشت خود را تعیین کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نظام ما تصمیمات مردم تاثیر زیادی در رشد، توسعه و پایداری نظام دارد، خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا جزء مهم ترین انتخابات است و ما نمی توانیم بگوییم کدام مهم تر است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه  انتخاب مردم باعث اقتدار، عزت نظام می شود و دشمنان ما را نا امید خواهد کرد اظهار کرد: مردم با حضورفعال و با بصیرت خود می توانند افرادی را انتخاب کنند که خدمتگزار، دلسوز و متعهد ، ولایت مدار باشند و در چارچوب نظام به مردم خدمت کنند.

وی در مورد برنامه های مجلس در خصوص فرمایشات اولین روز سال مقام معظم رهبری در موضوع تولید و اشتغال بیان کرد: ما درحال تلاش هستیم تا زمینه را برای دولت و مدیران اجرایی فراهم کنیم تا آن ها بتوانند آن چه اهداف اقتصادی نظام و کشور است را در خصوص تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به عمل آورند تا فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شود.

عباسی در مورد فعالیت های اقتصادی در حوزه صنعت و تولید شهرستان رودسر بیان کرد: در حال تلاشیم تا بتوانیم بستر را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم، به ویژه در حوزه های پتروشیمی و صنایع پایین دست؛ اگر این سرمایه گذاری اتفاق بیافتد ما قادر خواهیم بود که بخش زیادی از جوانان که آماده به کار و با استعداد هستند را در اینجا بکار گیری کنیم و باعث رشد، توسعه و پاییدار اقتصاد ما می شود.

وی پیرامون جلسه با امام جمعه ، بخشدار و مسولین چابکسر اظهار کرد: با پیگیری های امام جمعه چابکسر جلسه ای برگزار شد با موضوع  کم و کاستی های چابکسر،تا بتوانیم  کار هایی را که در دست اقدام است با انسجام، هم دلی، هم کاری و هماهنگی هر چه سریع تر  به اجرا برسانیم. به ویژه در موضوع های داشتن بیمارستان، امکانات بهداشتی درمانی، ساخت مسجد، مناطق گردشگردی و اشتغال بتوانیم هر چه که جزء ظرفیت های چابکسر است استفاده کنیم.

عباسی در مورد قیمت چای اظهار کرد: قیمت برگ سبز چای پایین است و منصفانه نیست، افزایش قیمت ۷ درصدی قیمت برگ سبز چای کافی نیست و به زیان کشاورزان است، ما از طریق مسولین جهاد کشاورزی کشور و استان پیگیر هستیم، ما انتظار داریم دولت همان طور که حقوق کارگران را ۱۴.۵ درصد افزایش داده است، قیمت برگ سبز چای را نیز ۱۵ درصد افزایش دهد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: بخاطر هزینه هایی که در حمل و نقل، برداشت و نگهداری برگ سبز چای کاران وجود دارد این افزایش قیمت برای آن ها مقرون به صرفه نیست، انتظار این است که هر چه سریع تر تجدید نظر کنند. برای  قیمت برگ چای روز یک شنبه یک وقت ۲ دقیقه ای گرفته ام که به آقای رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و شورای اقتصادی تذکر بدهم.

وی در مورد شهرستان شدن رحیم آباد افزود: پیگیر شهرستان شدن بخش محروم رحیم آباد هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار