کد خبر : 7188
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395- 01: 15

پیگیری نمایندگان گیلان برای کسب یک کرسی بیشتر در مجلس

پیگیری نمایندگان گیلان برای کسب یک کرسی بیشتر در مجلس

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: پیشنهاد ما اینست که در قالب طرح افزایش نمایندگان خانه ملت یک نماینده به نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اضافه شود و تعداد نمایندکان استان به ۱۴نفر برسد

به گزارش گیلانستان : اسدالله عباسی در گفتگویی در مورد طرح افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هر ۱۰۰سال یکبار تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید افزایش پیدا کند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در دوره های گذشته این اتفاق نیفتاد و الان در مجلس شورای اسلامی طرح افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: پیشنهاد ما اینست که در قالب طرح افزایش نمایندگان خانه ملت یک نماینده به نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اضافه شود و تعداد نمایندکان استان به ۱۴نفر برسد.

عباسی با اشاره به این موضوع که  شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال از موقعیت جغرافیایی وسیعی در استان گیلان برخوردار هستند، تصریح کرد: جهت برخورداری از نماینده ای در مجلس شورای اسلامی در اولویت قرار دارند و تحقق این مهم یک نیاز در استان است.

وی تأکید کرد: تلاش می کنیم تا در راستای اجرای طرح افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گیلان ۱۴کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

عباسی در بررسی زیر ساخت ها در گیلان با اشاره به این موضوع که  نگاه خوبی در تقویت ابعاد مختلف زیر ساخت ها در گیلان جریان دارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ۴۰۰میلیارد تومان بدهی دارد و در اعتبارات و  بودجه استان تلاش داریم که این  مقدار را کاهش دهیم.

هنوز پروژه پیشرفت فیزیکی سد شفارود کند است

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان این مطلب که  عملکرد دولت در تقویت زیر ساخت ها رضایت بخش نیست، اضافه کرد: پروژه سد شفارود هنوز از روند بسیار کندی برخوردار است.

عباسی با تأکید براینکه  بستن اعتبارات سال ۹۶، بامحور محیط زیست و تأمین آب و خطوط ریلی است، تصریح کرد: امیدواریم اقدامات خوبی در آینده جهت برون رفت از مشکلات فعلی تلاش شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این موضوع که  تلاش می کنیم که هم در بحث اعتباری و هم اجرایی بتوانیم در آینده نزدیک محیط زیست استان گیلان را یک ساماندهی اساسی بدهیم، اظهار کرد: بحث ساماندهی پسماند و بازیافت زباله و تصفیه خانه به ویژه در بیمارستانها را در این دوحوزه هم پیگیر خواهیم بود تا استان گیلان به استانی نمونه در حوزه سلامت و محیط زیست تبدیل شود.

کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار