کد خبر : 53865
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399- 24: 11

فرماندار رشت:

چالش بزرگ شهرداری ها عدم مدیریت واحد شهری است

چالش بزرگ شهرداری ها عدم مدیریت واحد شهری است

فرماندار رشت با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری‌ها با توجه به نوع فعالیت در کوتاه‌ترین زمان از سوی مردم دیده می‌شود، ادامه داد: بزرگترین چالش شهرداری‌ها عدم مدیریت واحد شهری است.

به گزارش گیلانستان،علی فتح اللهی عصر چهارشنبه در همایش روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در فرمانداری رشت با اشاره به اینکه خدمت به مردم نعمت بسیار بزرگی برای مسئولان است، افزود: به هر میزان شرایط سخت‌تر باشد خدمت با ارزش تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ هم شرایط خوبی را نداشتیم، افزود: با وجود محدودیت‌ها پیروزی میدان شدیم که این نشان دهنده این بوده که اگر در راستای خدمت و هدف خود تلاش کنیم قطعاً پیروز خواهیم بود.

فتح اللهی با اشاره اینکه از مجموع حدود یک میلیون نفر جمعیت شهرستان رشت سه چهارم جمعیت آن توسط شهرداری‌ها خدمات دریافت می‌کنند، گفت: این خدمات دهی با توجه به کمبود امکانات قابل تقدیر و حیاتی است.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری‌ها با توجه به نوع فعالیت در کوتاه‌ترین زمان از سوی مردم دیده می‌شود، ادامه داد: بزرگترین چالش شهرداری‌ها عدم مدیریت واحد شهری است.

فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت شناسایی مشکلات و معضلات شهری، تصریح کرد: این موضوع باید در کنار تلاش برای کسب درآمدهای پایدار و اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال پویایی شهرداری‌ها هستیم باید به مدیریت واحد شهری توجه کنیم، افزود: اگر همه ۳۳ مورد پیش بینی شده در قانون برای شهرداری‌ها تحقق یابد دیگر دغدغه تأمین درآمد پایدار نخواهند داشت از نظر ارائه خدمات نیز عملکرد بهتری خواهیم داشت.

فرماندار رشت ایجاد درآمد پایدار را ضروری دانست، گفت: باید ظرفیت‌ها و منابع درآمدها پایدار برای شهرداری شناسایی شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار