کد خبر : 6151
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395- 43: 10

چاپ نشریه و توزیع تصویر “مهدی مجرد” با لباس روحانیت در مصلی رشت! + تصاویر

چاپ نشریه و توزیع تصویر “مهدی مجرد” با لباس روحانیت در مصلی رشت! + تصاویر

چگونه تصویر مهدی مجرد مجدداً با لباس مقدس روحانیت در صفحه نهم نشریه سفیر سبز و با مطلبی تحت عنوان “مواعظ اخلاقی با موضوع اهمیت علم‌آموزی از نظر اسلام” چاپ شده است!

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، نمازگزاران نماز جمعه رشت با نشریه سفیر سبز گیلان آشنا هستند که در بین آنان توزیع و برای برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ارسال می شود، این نشریه اگرچه به عنوان نشریه داخلی ستاد نماز جمعه رشت با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی چاپ می‌شود، اما عموم نمازگزاران و حتی غیرنمازگزاران جمعه نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

safir_sabz-3

 مدیر مسئول این نشریه مهدی مجرد و سردبیر آن ابوالقاسم حامی سراوانی است و آخرین شماره آن یعنی شماره صد و نهم، جمعه گذشته (۲۳/۷/۹۵) در مصلی امام خمینی(ره)، شهر رشت توزیع شد.

آنچه جای سؤال است، باتوجه به دستگیری مهدی مجرد و مفتوح بودن پرونده قضایی و مشاهده وی در روزهای اخیر بدون لباس روحانیت که حاکی از خلع لباس شدن است، چگونه تصویر او مجدداً با لباس مقدس روحانیت در صفحه نهم این نشریه و با مطلبی تحت عنوان “مواعظ اخلاقی با موضوع اهمیت علم‌آموزی از نظر اسلام” چاپ شده است!

safir_sabz-1

اگرچه نماینده ولی‌فقیه در استان از حوادث ایجاد شده متأثر و استعفای ایشان را از مدیریت اجرایی دفترش قبول کرده‌اند، اما گویا هنوز آثار قلمی وی!! همچنان در حال تراوش است امید است دادستان ویژه روحانیت استان گیلان نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و وضعیت مدیریت نشریه یاد شده از سوی مسئولان ذیربط برای همگان واضح و آشکار شود.

safir_sabz-2

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جابر سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

این نشریه اصلا مجوز نداره . چرا اداره کل ارشاد برخورد نمیکنه.مگه اقایون ادعا نمیکنند تمام کارهای ما حسب ضوابط وقانون بوده پس چرا بدون مجوز چاپ کردند…..اینا خودشونو از همه بالاتر میدونن…

بنده خدا چهارشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

خدايابه عابدان ما معرفت بده تابا بي معرفتي هاي خود باعث بدبيني مردم نشوند…آدم بايد به کي اعتماد کنه…قربان دل رهبرم

رفتن به نوار ابزار