کد خبر : 24400
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397- 42: 19

چرا امام جمعه رشت هیچگاه به اراجیف نماینده گستاخ مجلس پاسخ نمی‌دهد؟!

چرا امام جمعه رشت هیچگاه به اراجیف نماینده گستاخ مجلس پاسخ نمی‌دهد؟!

اینکه این نماینده پرحاشیه و مسئله دار همواره چنین سخنانی بر زبان می راند و اذهان عمومی را تشویش می کند، دیگر برای مردم عادی شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که از سال ۹۰ به عنوان نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جاخوش کرده است، از روزهای ابتدایی نمایندگی خود همواره رفتارها و عملکرهایی از خود نشان داده که مورد انتقاد آحاد دلسوزان نظام و انقلاب قرار می گرفت.

دفاع تمام قد از سران فتنه ۸۸، توهین به سپاه پاسداران و فرماندهان آن، اهانت به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، تهمت به خادمان ملت، انتقادات بی مهابا از شخصیتهای انقلابی، شکایتهای گسترده از رسانه‌های روشنگر، انتقاد از عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، تعیین تکلیف برای مراجع عظام تقلید و رهبری، دفاع شدید از زنان و… بخشی از عملکرد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی بود که مورد تشویق رسانه های ضد انقلاب و خارج نشین همچون “بی بی سی” ، “رادیوفردا” “العربیه” ، “ایران وایر” ، “VOA” ، “سایت رسمی منافقین” و … قرار می گرفت.

در تازه ترین اظهارات شائبه دار و دشمن شادکن غلامعلی جعفرزاده نیز می توان به تاکیدش بر “لزوم برخورد با فساد از دفتر خود رهبری” اشاره کرد که تعجب حتی هم حزبی‌هایش در جناح اصلاحات را هم بر انگیخت!

اما اینکه این نماینده پرحاشیه و مسئله دار همواره چنین سخنانی بر زبان می راند و اذهان عمومی را تشویش می کند، دیگر برای مردم عادی شده اما دلیل سکوت چهره های شاخصی همچون آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در هاله ای از ابهام مانده است.

این نوع رفتار ایشان سوالی در ذهن متبادر می سازد که چرا امام جمعه رشت تاکنون در مقابل این همه اراجیف نماینده گستاخ مجلس و بی ادبیهایش نسبت به ارزشهای نظام و انقلاب پاسخ نداده و تو دهانی به ایشان نمی زند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جواب چهارشنبه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

جوابت را امروز با تعویض آقای قربانی گرفتی. به نظرم فساد قطعا وجود داشته و داره

رفتن به نوار ابزار