کد خبر : 17630
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396- 27: 11

چرا انتقالی در مقطع دکتری برای هر دانشجویی خلاف قانون است ولی برای نماینده رشت مجاز می‌باشد؟!

چرا انتقالی در مقطع دکتری برای هر دانشجویی خلاف قانون است ولی برای نماینده رشت مجاز می‌باشد؟!

امیدواریم ریاست دانشگاه امام‌خمینی”ره” قزوین پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشند و حضور ایشان در دانشگاه بر اساس ضوابط صورت گرفته باشد نه بر اساس روابط.

به گزارش گیلانستان، جناب آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت، یک سالی می‌شود که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی”ره” قزوین، در مقطع دکتری، ابتدا به‌عنوان مهمان و سپس به‌عنوان دانشجوی انتقالی در حال تحصیل است؛ این در حالیست که ایشان پیش از این قصد مهمان‌شدن در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر تهران را داشته‌اند که گویا این موضوع با ارسال نامه‌ای از دانشگاه گیلان با امضای «رضا جمشیدی چناری» و بیان مطالبی از جمله « حضور ایشان در مقطع دکتری دانشگاه گیلان بدون‌آزمون و با استفاده از امتیازات دولت آقای احمدی‌نژاد صورت گرفته است » و همچنین « انتقال در مقطع دکتری خلاف آئین‌نامه می‌باشد» تحقق پیدا نکرده است. تا اینکه آقای نماینده مهمان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی”ره” قزوین می‌شود!

امیدواریم آقای دکتر نائینی ریاست دانشگاه امام‌خمینی”ره” قزوین که گویا استاد راهنمای ایشان نیز می‌باشند، با توجه به مندرجات نامه پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشند و حضور ایشان در دانشگاه بر اساس ضوابط صورت گرفته باشد نه بر اساس روابط.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد پنجشنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

واقعا برای مسئولین نظام متاسفم
این شخص اینهمه کارهای خلاف قانون انجام میده و در انتصابات از مدیرکل تا معاونین و روسای ادارات دخالت داره. از افراد خلافکار حمایت میکنه و اسناد همه این موارد بصورت روشن موجود هستش ولی چون نماینده هست کسی باهاش برخورد نمیکنه. یعنی باید بمونیم گند همه چیز عالم گیر بشه بعد از خواب بیدار بشیم و با خلافکارها برخورد کنیم؟

احرار یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۴

آقایان. مسئولین. حاکمین نظام. ایها الناس
امثال جزایری ها و زنجانی ها اول جوجه خلافکار بودن و بعد به این حد رسیدن.
وقتی جلوی تخلف رو از اول نمیگیریم باید انتظار پیدا شدن خاوری ها و … با حجم فساد بسیار بالا رو داشته باشیم. ولی چه فایده اموال مملکت غارت شده و دست ما چیزی نیست. جعفرزاده چون جانبازه. چون نماینده است دلیلی بر کوتاهی و مماشات نیست. هر که می تونه و برخورد نمیکنه در ظلم شریک هستش

رفتن به نوار ابزار