کد خبر : 7564
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

چرا برای برای ولنگاری در تالار گفتگوی میتینگ و پارتی های شبانه صدایتان در نیامد/ ایکاش به عنوان اعتراض سالن را ترک می کردید!

چرا برای برای ولنگاری در تالار گفتگوی میتینگ و پارتی های شبانه صدایتان در نیامد/ ایکاش به عنوان اعتراض سالن را ترک می کردید!

بدانید که روزی باید بخاطر کارهای نکرده مان و قصور از وظایفی که بعهده داشتیم و در انجام آن باید ثابت قدم می بودیم ، جوابگو باشیم و بس.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت در یادداشتی تحت عنوان “سلام بر تنها عضو فرهنگی و رسانه ای شورا !” نوشت:

از اینکه اعلام نموده اید سازمان فرهنگی ورزشی حق ندارد برنامه هایی که مغایر با اسلام است را برگزار کند و این برنامه ها را نیز در راستای ترویج برنامه های غرب و شبیخون فرهنگی دانسته اید ، از شما تنها عضو رسانه ای و فرهنگی شورا تشکر می کنم و انتظار این می رود کسی را که به خاطر ولنگاری زیر مجموعه تحت نظارت شان قصد قربانی کردن دارید ، لااقل شرایط ، روش و آداب ذبح را مطابق فقه اسلامی رعایت نمایید !!؟

ای کاش شما و همراهان تان  که به  مانند شما ثابت قدم مند ، سال گذشته آن فجایایی که در میدان شهرداری گذشت و شبکه های خارجی علی الخصوص ضد انقلاب و خانم مسیح علی نژاد ، مسئول کشف حجاب ، آن روز را یک روز تاریخی دانسته اند ، حداقل یک موضع گیری  می کردید ؟!
راستی چرا آن روز که هنرمند کشورمان آقای برزو ارجمند به همراه آقای توسعه شهرما (؟!) به تالار به اصطلاح گفتگوی شهر که بیشتر به تالار میتینگ و پارتی های شبانه ثابت قدم ها تبدیل گشته ، آمده بود و با اعتراض مسئول حراست سازمان ( آقای ق-ع ) روبرو شد و آقای توسعه دست به سینه او گذاشت و گفت تو چه کاره هستی ؟ برو بیرون ! به تو ربطی ندارد !  رگ غیرت تان بالا نیامد ؟!
ای کاش برای ولنگاری و انحراف بودجه پیاده راه بافت مرکزی رشت کمی تعصب از خودتان نشان می دادید ! و یا آن روز که به بهانه کمک به  پرورشگاه مژدهی خانم مهتاب کرامتی و مادر هنرمند کشورمان ترانه علی دوستی را آورده بودند ، شما و دوستان همیشه ثابت قدم شورا به جای گرفتن عکس سلفی ، دغدغه  فرهنگ و حفظ ارزشها را داشتید ، نه نمایش و شوهای تبلیغاتی !!
ای کاش آن روزی که به بهانه بزرگداشت شاعر پر آوازه گیلان زمین ، شیون فومنی ، در تالار مخابرات شب شعر گذاشته بودند ، شما و دوستان ثابت قدم شورایی در آن هنگام که دوست شاعر شما می سرود ؛ بگیرند کورشان بکنند ، لطفعلی خان زند کافی نیست (!؟) از حفظ ارزشها دم می زدید ! و رگ فرهنگی تان بالا و بالاتر می آمد و لااقل به احترام و حرمت شهدای گرانقدر ، که امروز شما و دوستان گرامی تان میراث خوار آن هستید به عنوان اعتراض سالن را ترک می کردید !!
چه شد که برنامه روز رشت ، با ادعای کذایی سود جویی افراد فرصت طلب که در آن دیدار از خانواده های شهدای مدافع حرم ، زیارت مزار شهداء ، شبی با قرآن پیش بینی شده بود را حذف کردند ، صدای رسایتان بلند نشد !!؟
متاسفانه همواره فقط ثابت قدم بوده اید و برای اثبات ثابت قدم ماندن تان ، ثابت قدمان نظام و قرآنی را به قربانگاه می برید ! بدانید که روزی باید بخاطر کارهای نکرده مان و قصور از وظایفی که بعهده داشتیم و در انجام آن باید ثابت قدم می بودیم ، جوابگو باشیم و بس !

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار