کد خبر : 32575
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

چرا “جذب” اصولگرا و “علیپور” انقلابی، یک شبه خود را به آغوش اصلاحات و “رمضانپور” انداختند؟!

چرا “جذب” اصولگرا و “علیپور” انقلابی، یک شبه خود را به آغوش اصلاحات و “رمضانپور” انداختند؟!

این ۲ عضو شورا آنقدر چشم و گوش خود را با نخ‌های “ابریشم” و “گرانقیمت” بسته و دوخته اند که نصایح و دلسوزی‌های بزرگان شهر و استان هیچ اثری در آنان نداشته و ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شورای پنجم شهر رشت از معدود شوراهایی در تاریخ رشت شده که ترکیب و طیف بندی آن بیش از حد معمول “فراجناحی” و به دور از نگاه‌های “سیاسی” می باشد!!

به طوریکه در هر ۲ گروه “اکثریت”( ۶ نفره) و “اقلیت” ( ۵ نفره) هم اصلاح طلب و هم اصولگرا وجود دارد و به ادعای آنان این از برکات شورای پنجم و نشان‌دهنده خدمت خالصانه و صادقانه‌شان به مردم فارغ از وابستگی‌های حزبی بوده است!

این ترکیب که شامل یک گروه متشکل از آقایان احمد رمضانپور نرگسی، اسماعیل حاجی پور، حامد عبداللهی، فرهام زاهد، حجت جذب و محمدحسن علیپور و گروهی دیگر متشکل از سید امیرحسین علوی، محمدحسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی و بهراد ذاکری می‌باشد، اتحادشان چنان ناگسستنی است که ماه‌هاست هیچ فرد یا نهادی نتوانسته ذره‌ای بین‌شان فاصله بیاندازد.

همین امر باعث شده آن گروه اکثریت ( ۶ نفره) در همه تصمیم گیری ها تاثیرگذار و حرف نهایی را بزند؛ که مصداق بارز این اتحاد را در بحث انتخاب حامد عبداللهی به عنوان شهردار رشت مشاهده کردیم. البته انتخابی که جز ریختن آبروی شهر و استان و تضییع بیت المال در نصب بنرهای تبریک و گرفتن وقت ارزشمند مردم، هیچ فایده‌ای برای شهر نداشت.

در این گروه ۶ نفره که اصلاح طلبانی تند و رادیکال همچون رمضانپور نرگسی (نماینده متحصن مجلس ششم) در خود دارد، حضور آقایان حجت جذب که خود را اصولگرای ۲ آتیشه و محمدحسن علیپور که خود را حامی سرسخت انقلاب اسلامی می داند، جای تامل دارد!

این همسویی و غش کردن یک شبه ی آنان در آغوش جریان اصلاحات و شخص رمضانپور به حدی مردم و رای دهندگانشان را متعجب کرده است که زمزمه هایی مبنی بر معاملات پشت پرده و منفعت‌های شخصی به گوش می‌رسد.

هرچند این ۲ عضو شورا آنقدر چشم و گوش خود را با نخ‌های “ابریشم” و “گرانقیمت” بسته و دوخته اند که نصایح و دلسوزی‌های بزرگان شهر و استان هیچ اثری در آنان نداشته و ندارد.

حال باید منتظر ماند و تماشا کرد که آیا این ۲ نفر همچنان با چراغ سبز حامیان فتنه و جریان اصلاحات در انتخاب شهردار رشت و پیش‌برد منافع شخصی خود جلو می روند یا مردم و منافع عمومی شهر را بر هر معامله ای ترجیح خواهند داد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار