کد خبر : 27830
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397- 31: 12

چرا جعفرزاده اصرار دارد یکی از این ۲ نفر شهردار رشت شود؟/ آیا اعضای شورا تسلیم نماینده حامی فتنه خواهند شد؟!

چرا جعفرزاده اصرار دارد یکی از این ۲ نفر شهردار رشت شود؟/ آیا اعضای شورا تسلیم نماینده حامی فتنه خواهند شد؟!

جعفرزاده تاکید نموده که از میان گزینه های مطرح برای شهرداری می بایست فردی وارد عرصه شود که با سیاستها و برنامه های خود کاملا هماهنگ و مطیع محض اوامرش باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده ها حاکی از آن است غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اخیرا در جلسه ای با لیدرهای انتخاباتی و نزدیکان خود اصرار و پافشاری جدی بر پیاده شدن اهدافش در روند انتخاب شهردار رشت داشته است.

از همین رو ایشان تاکید نموده که از میان گزینه های مطرح برای شهرداری می بایست فردی وارد عرصه شود که با سیاستها و برنامه های خود کاملا هماهنگ و مطیع محض اوامرش باشد و بر همین اساس ۲ نفر که به ترتیب اولویت “حامد عبداللهی” و “محمد پورناصرانی” هستند را مطرح و دستورات ویژه به لیدرهای خود داده که با اعضای شورا رایزنی نمایند تا این امر محقق گردد.

jafarzade

حتی شنیده شده خود جعفرزاده نیز بیکار ننشسته و شخصا در تماسی با برخی اعضای شورا بر انتخاب شهرداری کاملا همسو و هماهنگ با جریان فکری و سیاسی اش تاکید نموده تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از لحاظ امکانات و منابع مالی در مضیقه و تنگدستی قرار نگیرد!

بدیهی است اعضای شورا برای حفظ آرامش شهر و کمک به توسعه رشت می بایست از گزینه هایی که مورد تاکید فردی هستند که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بوده و همواره با سخنرانی ها و مواضعش هزینه های زیادی را متوجه نظام و انقلاب اسلامی کرده و می‌کند، فاصله بگیرند؛ چراکه در غیر این صورت مردم و جوانان هوشیار نه تنها نمی توانند آنان را به عنوان شهردار بپذیرند، بلکه اتفاقاتی رقم خواهد خورد که جز خسران و ضرر هیچ منفعتی عاید شهر رشت نمی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار