کد خبر : 1751
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 04: 0

چرا در گیلان به حامیان «فتنه» مجوز سخنرانی داده می شود؟!

چرا در گیلان به حامیان «فتنه» مجوز سخنرانی داده می شود؟!

چه بسیار اهل درد نوشتند ،چه بسیار اهل درد گفتند که در عرصه مدیریت استان برخی حامیان فتنه با ورود پیدا و پنهانشان دارند «قد می کشند» ولی توجه ای نشد .

به گزارش در گیلان، چه بسیار اهل درد نوشتند ،چه بسیار اهل درد گفتند که در عرصه مدیریت استان برخی حامیان فتنه با ورود پیدا و پنهانشان دارند «قد می کشند» ولی توجه ای نشد .

نوشتند و گفتند که برخی ها که سالهاازعرصه مدیریت دور بودند قصد خدمت ندارند بلکه با ورود شان به عرصه مدیریت امنیت و آرامش ملت را هدف قرار داده اند کمتر کسی برای این درد مرهمی نگذاشت.
برخی«انتخابات نویسان» مناصب سیاسی می خواستند همین برنامه را درچند شهر از جمله در مراسم سیزده آبان رشت و با دعوت از یکی از رفقای فتنه ۸۸ پیاده کنند ولی چون تیرشان به سنگ خورد و مسئولین انقلابی یکصدا و یکدل محکم ایستادگی کردند محل برنامه را تغییر داده تا درشهرستانی که یکی از همپیمانانشان ارکان هدایت مدیریتش را برعهده دارد اجرا کنند که آنجا هم جوانان انقلابی امام جمعه و مسئولین شهرستان محکم ایستادگی کردند.
آقای مسئول! مگر قرار است هرکه هرکس را بلند کند و به خورد مردم انقلابی استان بدهد؟ بعد مردم و جوانان انقلابی و وفادار به آرمانهای امام(ره) و شهدا را متهم کند به اینکه اینا برای منافع خود نیاز به دعوا و در گیری دارند؟! دعوا و در گیری کسانی دارند که مایل نشدند در روز سیزده آبان با امت بیدار دل امام(ره) همراه شوند و جایگاه استکبارستیزی ملت را ترک کردند.
جناب آقای مسئول! اقیانوس جوشان این ملت در حرکت است هرکس همراه نباشد مثل رفقای فتنه شان به دیوار سخت برخورد خواهندکرد و متلاشی می شود.
کدام قانون می گوید که اگر رفقای شما رضا خان را از گورزنده کردند و آوردند بهش تریبون دادند نباید کسی سئوالی بکند وحرفی بزند؟ رهبرمعظم انقلاب فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و مسئولین موضع خودرا روشن کنند. نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه انقلابی رشت و جوانان انقلابی هم بدرستی و بموقع پای کار آمدند و همچنانکه نهیب زدند باید مسئولین از جمله وزیرمحترم کشور هشدار ایشان را ( پاک کردن وصله های ناجور در بدنه دولت) جدی بگیرند .
اساس دعوت از فتنه گران برای سخنرانی های مهم دارای اشکال است و دعوت کنندگان باید در جلسات تامین شهرستان و استان و دستگاههای نظارتی مورد بازخواست قرار گیرند .

مبادا دستان برخی «سناریو نویسان انتخابات» و وابستگان گروهها و جناحهای نفوذ کرده در بدنه مدیریت اجرایی آرامش و امنیت مردم را هدف قراردهند.
مگر دربدنه مدیریتی استان چه خبرشده؟!

چرا مشاوری که در «فیسبوک قیافه اش رضاخانی» و برای فرهنگ رفقای «پهلوی» یادواره می گیرد برای برخی مدیران “بد دل و با سابقه حزب منحله ” تصمیم سازی می کند؟!
دولت برآمده از آرای ملت است و کسی قصد تحقیر دولت مردان را ندارد مجریان قانون باید خونهای ریخته شده پای قانون را مدنظر قراردهند قانون می گوید فتنه خط قرمز نظام است برخی آقایان با گرایش خاص حزبی و جناحی در مصاحبه ها این قانون را نادیده می گیرند ولی جائیکه منافع حزب و گروه شان ایجاب می کند دم از قانون و قانون مداری می زنند.
مدیران میانی نباید قانون میل شان را برقانون نظام ترجیح دهند. قانونمدارتر از جوانان پاک و انقلابی و حزب اللهی کسی را در دنیا سراغ نداریم  و همانطور که در مواضع انقلابی  نماینده ولی فقیه در گیلان آمد بچه‌های انقلابی نمی‌توانند سخنرانی فتنه‌گران را تحمل کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار