کد خبر : 21185
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396- 32: 10

چرا صدایی از حنجره‌های مردم شنیده نمی‌شود؟

چرا صدایی از حنجره‌های مردم شنیده نمی‌شود؟

مردم گیلان از نمایندگان خود انتظار دارند که با پیگیری مستمر زمینه‌های استیضاح وزیر کشاورزی را فراهم آورند تا شاید مرهمی بر زخم‌های کشاورزان زحمت‌کش استان باشد.

به گزارش گیلانستان، انتقاد «مهرداد لاهوتی» نمایندۀ مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی از «حجتی» وزیر کشاورزی دولت دوازدهم و تهدید به استیضاح به دلیل واردات بی‌رویه برنج موجب شد تا وی به بهانۀ بازدید از کارخانه‌های برنج و چای به شرق گیلان و شهرستان لنگرود سفر کند تا شاید بتواند نظر مثبت نمایندۀ منتقد را جلب نماید اما این سفر پیش‌بینی نشده حاشیه‌هایی را برای این وزیر به‌اصطلاح اهل تعامل به‌همراه داشته است. توهین به یکی از کشاورزان زحمت‌کش لنگرودی و تمسخر وی یکی بحث‌های داغ این روزهای مردم گیلان است؛ مردم این توهین را بی‌احترامی به همۀ گیلانیان می‌پندارند و از رئیس جمهور محترم می‌خواهند تا با برکناری وزیر اهانت‌کننده، حمایت خود را از قشر زحمت‌کش کشاورز اعلام کند.

در حاشیه سفر وزیر کشاورزی به شرق گیلان یکی از کشاورزان منطقه فرصت حضور وی را مغتنم دید و با التماس و خواهش از واردات بی‌رویۀ برنج و قیمت پایین این محصول گفت و از وزیر خواست که پاسخگوی این مشکلات باشد. اما متاسفانه حجتی نه‌تنها اعتنایی به این سخنان نکرد بلکه با بی‌احترامی به کشاورز زحمت‌کش و دلسوخته گیلانی اشاره کرد و گفت: «سبوس‌ به او بدهید تا بخورد». این توهین وزیرکشاورزی موجی از خشم گیلانیان را برانگیخته و تاکنون واکنش‌های بسیاری را موجب شده است.

حال همه نگاه‌ها به مجلس شورای اسلامی است؛ مردم گیلان از نمایندگان خود انتظار دارند که با پیگیری مستمر زمینه‌های استیضاح وزیر کشاورزی را فراهم آورند تا شاید مرهمی بر زخم‌های کشاورزان زحمت‌کش استان باشد. متاسفانه برخی نمایندگان استان که خود را حنجرۀ مردم می‌دانند و سال گذشته در برابر امر به معروف یکی از روحانیون برجسته کشور درباره وضعیت حجاب غوغا و جنجال به‌پا کردند و مدعی شدند که به گیلان و گیلانی توهین شده است این‌بار در برابر توهین صریح و وقیحانۀ وزیر کشاورزی سکوت کرده‌اند گویا از این حنجره‌ها هر فریادی شنیده می‌شود به جز صدای نالۀ کشاورزان رنج‌دیده…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار