کد خبر : 14260
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396- 24: 18

چرا ما نباید مثل معلمان عزیز، حق سنوات بازنشستگی خود را دریافت کنیم؟

چرا ما نباید مثل معلمان عزیز، حق سنوات بازنشستگی خود را دریافت کنیم؟

حال نیروی بازنشسته اش چرا نباید مثل معلمین خود، حق سنوات بازنشستگی رادریافت کند؟شاید جواب این باشدکه بچه های جهادسازندگی باید تنبیه شوند!!!!.چون شعار دادند و عمل نیز کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی گیلانستان، بازنشستگان بلاتکلیف جهاد کشاورزی استان گیلان سال ۹۵ در نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشتند:

بسم اله الرحمن الرحیم

جناب آقای روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی
سلام علیکم
خواستیم این نوشته را قبل از انتخابات خدمتان بنویسیم اما فکر کردیم این در مرام سنگر سازان نیست.

آقای رئیس جمهور، همکارانتان بین خانواده خود اینگونه عدالت را رعایت می نمایند. ؟
یک ماه مانده به انتخابات سازمان برنامه و بودجه حق بازنشستگان فرهنگیان را پرداخت نمود!کار بسیار پسندیده ای را انجام داد چون تعداد آنها زیادبوده …. وای کاش ؛دولت همه ی کارمندان را میدید. ایا اقای روحانی ریس جمهورمحترم همکارانتان در دولت ,بین خانواده خود هم این گونه فرق می گذارند؟ایا بچه های جهادسازندگی که امام خمینی( ره)لقب سنگرسازان بی سنگر را به انها داده و تلاش بی وقفه ای در رفع محرومیت روستاییان و حضور در دفاع مقدس وانجام کارهای مثل پل خیبر در مجنون، بعثت در فاو، جاده سید الشهدا در مجنون…. بعد چه بلایی بر سر این نهاد مقدس که نیاوردند.! وان هم نهالی را که امام( ره)غرس نمود ،و چه کسانی ان را ازریشه کندند و دور انداختند؟و دیروز کاندیدای محترم ریاست جمهوری با افتخارشروع خدمت خود را از جهادسازندگی اعلام می کند.حال سوال پیش می اید؟ چه کسانی این نهال غرس شده ی امام خمینی ( ره)را ازریشه کنده اند ؟حال نیروی بازنشسته اش چرا نباید مثل معلمین خود، حق سنوات بازنشستگی رادریافت کند؟شاید جواب این باشدکه بچه های جهادسازندگی باید تنبیه شوند!!!!.چون شعار دادند و عمل نیز کردند. ماهمه سربازتوایم خمینی( ره)گوش به فرمان توایم خمینی( ره)ودرادامه گفتن لبیک یاخامنه ای
باشد.ما بچه های جنگ هستیم و برای دفاع ازکشور اسلامی باز اماده ایم .اگرنظر بر این است که با پیشکسوتان جهاد شهادت برخورد شود. بسم الله ….اگرچه امروز کسانی برجهادکشاورزی حکومت می کنند!به دنیای مادی خود توجه دارند نه به مردم !
سالروز تشکیل جهاد سازندگی گرامی باد!!!
بازنشستگان بلا تکلیف جهاد کشاورزی استان گیلان سال ۹۵
۱۳۹۶/۳/۲۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار