کد خبر : 15877
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

چرا مسئولان، نمایندگان مجلس و مراجع قضایی نسبت به سخنان ساختار شکنانه آقای مدیرکل اعتراضی نداشته اند؟

چرا مسئولان، نمایندگان مجلس و مراجع قضایی نسبت به سخنان ساختار شکنانه آقای مدیرکل اعتراضی نداشته اند؟

من این روزها با این سوال مواجهم که چرا نسبت به این همه اهانتی که مدیرکل نه فقط به اصولگرایان بلکه به جریان مدافع انقلاب و امام کرد، سکوت کرده اند؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت طی یادداشتی نوشت:

خبرگزاری فارس در یادداشتی تحت عنوان ” خوش‌رقصی آقای مدیر با چنگ‌اندازی به صورت نظام برای بقا” به اظهارات هنجار شکنانه آقای مدیرکل ، واکنش نشان داده است . ایشان در یکی از جلسات انتخاباتی گفته است :

«اصولگرایان در این 36 سال تنها ما را نصیحت کردند و یکی هم مثل من تا حالا از تشییع چیزی یاد نگرفته است؛ به پیغمبر خدا اصولگرایان دستشان برسد، ایران رو مثل سوریه و مصر، عرب می‌کنند؛ اصولگرایان همان‌هایی هستند که تحمل نقد ندارند و زبان مردم را می‌دوختند؛ به پیغمبر خدا، این اصولگرایان ورزش را بر شما حرام خواهند کرد؛ به پیغمبر خدا اصولگرایان دستشان برسد خیابان‌ها را مردانه و زنانه می‌کنند؛ من ترسی از مراجع امنیتی ندارم؛ چقدر تحمل؟ چقدر سکوت؟ تا کی تحمل؟ همش دنبال بگیروببند و حکم صادر کردن هستند؛ اصولگرایان همان چهاردرصدی هایی هستند که بچه‌هایشان با پول ما در بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانند»

به رغم انتشار نوار صوتی سخنرانی ایشان ، به جز خبرگزاری فارس و چند سایت دیگر، از سوی اصولگرایان ، اصلاح طلبان، روحانیت ، سپاه پاسداران ، نمایندگان مردم و مراجع قضایی امنیتی واکنشی دیده نشده است . این بی تفاوتی نسبت به سخنان یکی از مدیران نظام است که نه برای انقلاب زحمتی کشیده و نه آدم معتبر و متعهدی است و بلکه با رانت و رابطه و حتی بی تفاوتی و یا همراهی ما مسئولیت یک بخش مهمی از دستگاه اجرایی را بدست اورده و این گونه بر چهره انقلاب تیغ می کشد، واقعا ناراحت کننده است .

از نظر من اصولگرایان و اصلاح طلبان اگر چه در سیاست ورزی و نوع نگاهی که به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارند باهم تفاوت دارند اما در دفاع از دین و انقلاب اسلامی و میراث امام (ره) ، فرق چندانی ندارند ولی من این روزها با این سوال مواجهم که چرا نسبت به این همه اهانتی که مدیرکل نه فقط به اصولگرایان بلکه به جریان مدافع انقلاب و امام کرد، سکوت کرده اند؟ آیا وقتی مدیرکل منصوب دولت در یک اجتماعی از ورزشکاران می گوید من ترسی از مراجع امنیتی ندارم چرا مراجع امنیتی سکوت کرده اند ؟ چرا سپاه و نهاده های انقلابی که باید پاسدار حرمت قانون و ارزش های دینی و انقلابی باشد نسبت به مواضع ایشان، موضع گیری نکرده است ؟ چرا جریان مذهبی استان در چارچوب قانون ، نسبت به سخنان ساختار شکنانه مدیرکل اعتراضی نداشته اند؟ چرا نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی سکوت پیشه کرده اند ؟ آیا اگر همین سخنان در یکی از رسانه ها مطرح می شد مدعی العموم ، با کوت از آن عبور می کرد ؟

من بر خلاف یادداشت نویس خبرگزاری فارس سخنان سخیف مدیرکل را هجویات و بازی کودکانه نمیدانم بلکه با توجه به شناختی که از وضعیت سیاسی و فکری ایشان و برخی از اطرافیانش دارم ، این سخنان را فوران عقده ای می دانم که در شرایط انتخابات ظاهر شده است و خدا می داند که اگر شرایط مناسب تری از انتخابات برای این آقایان پیش بیاید طور دیگری رفتار می کنند . پروژه نفوذ و کینه های شتری که در فکر انتقام از انقلاب و انقلابیون هستند را باید جدی بگیریم.

مناصب مدیریتی، امانت مردم و شهدا هستند و نباید آن را به دست کسانی سپرد که اعتقادی به آن ندارند . حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ، نسبت به مسأله انتخاب مدیران انقلابی حساسیت بالایی از خود نشان می‌دادند . افراد مورد توجه امام خمینی(ره) مدیرانی توانمند، سالم و پاکدست، بدون حاشیه و فارغ از هر گونه وابستگی فکری و سیاسی بودند ، به ‏نحوی که فضای کلی حاکم برکشور به گونه‌ای بود که افرادی می‌توانستند در نظام اسلامی خدمتگزار باشند که از شایستگی ها و ویژگی‌های یک مدیر انقلابی برخوردار باشند. متاسفانه سپردن منصب های مدیریتی به عنوان یک حق عمومی و حق حاکمیتی به افرادی که صلاحیت لازم را ندارند به پروژه نفوذ و استحاله درونی انقلاب و نظام کمک می کند .

من چنان که در یادداشت قبلی ام گفتم مدیرکل باید در خصوص مواضع هنجارشکنانه اش به مردم پاسخ دهد و فکر نکند که فرزندان انقلابی امام و رهبری در کنج عافیت خزیده اند و بی تفاوت از آن گذر خواهند کرد . دریادداشت های بعدی، به صورت روشن تری در باره سوایق ایشان مطالبی را بیان خواهم کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بابک احمدی شنبه , 31 تیر 1396 - 23:01

سلام درود بر شرف و تعصب و روحیه انقلابی حاج محمود باقری ، فرزند امام و رهبری و مدافع سربلند حرم . درود بر گیلانستان عزیز که هم چنان بر مسیر انقلاب استوار است .

رفتن به نوار ابزار