کد خبر : 32757
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397- 47: 16

چرا مسئولان به نشانه اعتراض همایش حاشیه‌دار “در حلقه رندان” را ترک نکردند/ عذرخواهی، کمترین کار برای جبران این خطای فاحش

چرا مسئولان به نشانه اعتراض همایش حاشیه‌دار “در حلقه رندان” را ترک نکردند/ عذرخواهی، کمترین کار برای جبران این خطای فاحش

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به قرائت شعر طنز «ای زلزله، یک مرتبه قم را بتکان» در همایش ملی «در حلقه رندان» از مسئولان برگزاری این همایش خواست از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخه گیلان به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود پس از عبور از تهدیدهای دشمنان نظام و فتنه‌های منافقین و عوامل خودفروخته به بلوغ، کمال و پویایی رسیده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را عطیه الهی به مردم خداجوی ایران و یادگار ماندگار امام خمینی(ره) دانست و افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده که باید قدردان آن باشیم.

اشجری با بیان اینکه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، بسیاری از منافع خود در این سرزمین را از دست داده و به دنبال جبران آن برآمدند، گفت: دشمن برای اینکه این انقلاب چهل سالگی خود را نبیند در طول سال‌های گذشته توطئه‌های بسیاری علیه این ملت و نظام انجام داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به تلاش دشمنان برای گسترش ناامیدی در جامعه و القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی اشاره و بیان‌کرد: با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور پررنگ مردم در صحنه، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تاکنون به جایی نرسیده است.

وی با اشاره به حواشی برگزاری همایش «در حلقه رندان» در شهرستان فومن، تصریح‌کرد: در این همایش گوینده شعر طنز «ای زلزله، یک مرتبه قم را بتکان» چه کسی را هدف گرفته است؟ کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) یا مراجع، حوزه های علمیه و یا مردم انقلابی این شهر را.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به برگزاری این همایش شش روز مانده به ۱۹ دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم، افزود: صرف نظر از سایر حواشی این همایش ملی، چرا مسئولان حاضر در همایش به علامت اعتراض سالن را ترک نکرده و اعتراض خود را بیان نکردند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید نظارت‌ بیشتری در اجرای برنامه‌ها در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد، گفت: زبان طنز، زبان فاخری است که در طول چهل سال گذشته حیات طیبه انقلاب اسلامی در خدمت آرمان‌های انقلاب و برملا نمودن حیله‌های دشمنان بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مرز طنز و هجو کاملا شناخته شده است، ادامه داد: به‌کارگیری زبان هجو برای عقده‌گشایی امری ناپسند است.

اشجری با بیان اینکه این روزها که همه در تدارک جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، متاسفانه برخی افکار نامبارک خود را به خورد ملت می‌دهند، بیان کرد: عذرخواهی برگزارکنندگان همایش ملی طنز «در حلقه رندان» در شهرستان فومن، کمترین کار برای جبران این خطای فاحش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخن امام صادق(ع) که فرموند «برای ما حرمی است و آن قم است و در آن بانویی از فرزندان من به نام فاطمه دفن خواهد شد که هر کس وی را زیارت کند، پاداش او بهشت خواهد بود.»، گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با مردم قم هشدار دادند «قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است،  بزرگان و جوانان قم، نگذارند دست‌های خائن، مرکزیت انقلاب و کانون انقلاب بودنِ قم را کم‌رنگ کند».

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار