کد خبر : 7597
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395- 32: 10

چطور مدیران شهرداری رشت به موقع پاداش خود را می گیرند اما حقوق پاکبانان با تأخیر واریز می شود!؟

چطور مدیران شهرداری رشت به موقع پاداش خود را می گیرند اما حقوق پاکبانان با تأخیر واریز می شود!؟

استاندار گیلان گفت: چطور می شود مدیران شهرداری حقوق و پاداش خود را به موقع دریافت کنند اما حقوق و مزایای پائین پاکبانان به تاخیر بیافتد؟

به گزارش گیلانستان، محمدعلی نجفی در نشست شورای ورزش همگانی با اشاره به پخش گزارش گلایه های جمعی از کارکنان خدماتی شهرداری رشت به دلیل تعویق در پرداخت حقوق در اخبار شبکه باران اظهار داشت: چطور می شود مدیران شهرداری حقوق و پاداش خود را به موقع دریافت کنند اما حقوق و مزایای پائین پاکبانان به تاخیر بیافتد؟

وی افزود: اگر صحت نداشت باید اعلام کنند اما اگر درست است باید به افکار عمومی پاسخ دهند.

استاندار گیلان تأکید  کرد: نامه تذکری در این خصوص به امضای من تهیه شود.

نماینده دولت در گیلان ادامه داد: نباید به بهانه اجرای پروژه های عمران شهری خیابان ها و معابر اصلی شهر بیش تر از زمان تعیین شده مسدود باشد.

وی افزود: گلایه های مردم در خصوص ترافیک سنگین در رشت و نامناسب بودن آسفالت معابر صحیح است.

نجفی ترکیب در نظر گرفته شده در شورای ورزش همگانی را در واقع بخشی از شورای اجتماعی و راهبرد سلامت دانست و افزود: پرداختن به ورزش همگانی خواست عمومی است و باید اقدامات لازم در جهت توسعه ورزش همگانی صورت پذیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید این نشست‌ها صرف برگزاری جلسات باشد اظهار کرد: جلسات باید به صورت کاربردی برگزار گردد تا خدمات، سیاست‌گزاری و پشتیبانی لازم در توسعه ورزش همگانی شکل گیرد.

وی برضرورت ایجاد زمینه لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در ورزش های همگانی تأکید کرد و افزود: ورزش همگانی پایه حرکت‌های ورزشی و پرورش جسمی و روحی بوده  که باید فضای جامعه را در جهت گسترش این مهم سوق دهیم.

استاندار گیلان ایجاد فضای مناسب فرهنگی و ورزشی در سطوح مختلف را از جمله کارهای اساسی شهرداران دانست و ادامه د اد: هر چند شهرداری‌ها از وضعیت درآمدی مناسبی برخوردار نیستند اما برخی از اقدامات نیازمند هزینه نبوده  بلکه باید اندیشه، اهتمام و جدیت لازم وجود داشته باشد.

وی بر ضرورت اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه همگی دست به دست هم دهیم تا این مهم تحقق یابد افزود : رسانه‌ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما می‌توانند نقش بسزایی را در اشاعه این فرهنگ ایفا کنند.

وی بر ضروت جلوگیری از تبدیل زمین‌های ورزشی به کاربری‌های دیگر تأکید کرد و افزود: باید تغییر کاربری زمین‌های ورزشی ممنوع شود.

نجفی جشنواره‌های استعدادیابی را از جمله اقدامات مثبت در توسعه ورزش برشمرد و گفت: نخبگان ورزشی در حقیقت عصاره ورزش‌هایی نظیر ورزش‌های همگانی است.

استاندار گیلان بر ضرورت فراهم کردن انگیزه لازم جهت حضور هر چه بیشتر مردم در عرصه‌های ورزشی تاکید کرد و افزود: عدم استفاده مردم از غداهای ناسالم  نیازمند فرهنگ سازی است .

در ادامه این نشست هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار