کد خبر : 12371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

چهره خشن و نظامی از ایران برداشته شد/ ورود هواپیمای جدید به کشور نشان داد که تحریم را شکستیم/ از روحانی گیلانی که موسیقی گوش میدهد متشکرم!

چهره خشن و نظامی از ایران برداشته شد/ ورود هواپیمای جدید به کشور نشان داد که تحریم را شکستیم/ از روحانی گیلانی که موسیقی گوش میدهد متشکرم!

معاون رییس جمهور گفت: این دولت با منویات رهبری و پشتیبانی شما موفق شد حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کند و اکنون هر مقدار که لازم داریم نفت صادر کنیم.

به گزارش  گیلانستان، محمد باقر نوبخت عصر امروز در جشنواره نشاط و امید در سالن یادگار امام رشت با تبریک ایام شعبانیه و تکریم هفته معلم و روز جوانان، اظهار کرد: افتخار می کنم از اینکه به عنوان یک شهروند گیلانی در دولت عهده دار مسئولیت هستم.

وی افزود: اعتقاد دارم در تصمیم سازی های ملی نقش پررنگ تری داشته باشیم که گیلان مستقل همچون سپیدورد به برترین ها دست پیدا کنیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه با تمام احساس در شادی تیم سپیدورد سهیم بودم، گفت: بعد از ارتقا جایگاه تیم سپیدورد مسئولیت سنگین تری پیدا کردم.

نوبخت با بیان اینکه یک وظیفه قانونی در پشتیبانی مالی از تمام دستگاهای سراسر کشور دارم، گفت: تیم محبوب ما سپیدورد یک تیم غیردولتی است و ردیف اعتباری مشخش در قانون بودجه ندارد اما وظیفه من به عنوان یک شهروند گیلانی این است که پلی باشم برای ترقی جوانان کیلانی به سمت قلل رفیع ملی و جهانی.

وی افزود: امیدوارم در اولین جلسه ای که احتمالا فردا است رفع بدهی سپیدورد را در آینده بسیار نزدیک داشته باشیم و بعد نسبت به پشتیبانی این تیم اقدام کنیم.

**از روحانی گیلانی که به جای کنسل کردن کنسرت ها با شما موسیقی گوش می دهد تشکر می کنم

وی افزود: از روحانی عزیز حاج آقا قوام تشکر می کنم که در اینجا با کسالت خود حضور پیدا کردند و به جای کنسل کردن کنسرت ها با شما نشستند و موسیقی گوش کردند و این نشان دهنده روشنفکری روحانیون گیلانی است.

نوبخت گفت: برخی از اسلام دو چهره نشان می دهند یک چهره خشن مانند داعش که با سر بردین و بمب گذاری مردم را به نام اسلام می کشند و اسلامی دیگر که اسلام رحمانی، عاطفی و مهربانی است.

وی گفت: از مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تشکر می کنم که با عاطفه و درست گویی نسبت به اعتبارات بودجه اعتباری گیلان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دارایی دولت خدمتگزار شما خیلی نیست، بیان کرد: ۲۱۰ میلیارد تومان سال ۹۲ در سال ۹۶ کلا به ۳۴۶ میلیارد تومان رسید یعنی کمتر از ۶۰درصد افزایش پیدا کرد.

**دولت متوسط درآمد کارکنان دولت را به دو برابر تبدیل کرد

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت متوسط درآمد کارکنان دولت را به دو برابر تبدیل کرد، بیان کرد:  برای توسعه و آبادانی نیاز به منابع داریم.

وی افزود: افتخار دولت است که طی ۳ماه تونل و کوه البرز را برای سهولت رفت و آمد حفاری کرد و در این راستا قطار تهران به همدان افتتاح می شود و بعد نوبت گیلان است.

**دولت حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کرد

وی افزود: این دولت با منویات رهبری و پشتیبانی شما موفق شد حلقه تحریم اقتصادی به دور کشور را پاره کند و اکنون هر مقدار که لازم داریم نفت صادر کنیم.

نوبخت ادامه داد: امروز باید توضیح داده شود که در شرایطی قرار داشتیم که بخاطر تحریم ظالمانه و غیر منطقی علاوه بر محرومیت ها مردم مجبور بودند در هواپیماهای کهنه بنشینند چون در تحریم ناوگان هوایی بودیم اما اکنون ورود هواپیمای جدید به کشور نشان داد که این تحریم را شکستیم.

معاون رییس جمهور افزود: یک اتهام به فرهنگ و ایران زده بودند و این بود که فعالیت های هسته ای ایران نظامی است و پرونده آژانس هسته ای وتو شد علیه ما اما اکنون با شجاعت و نرمش این احکام در شورای امنیت علیه ما رفع شد.

وی اضافه کرد: امروز چهره خشن و نظامی از ایران برداشته شده است و ما را جدا از داعش می دانند.

نوبخت گفت: باید راهکار نشان داد و راه مردم را با عقل، منطق، نرمش و نشان دادن چهره اسلامی و رحمانی نشان دهیم./دیارباران

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار