کد خبر : 16503
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

چه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌گذارد امام جمعه جدید لاهیجان کار خود را شروع کند؟!

چه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌گذارد امام جمعه جدید لاهیجان کار خود را شروع کند؟!

مردم لاهیجان با این سوال در ذهنشان مواجه می شوند که چه دستهایی پشت پرده است که نمی گذارد تا امام جمعه جدید شهرشان کار خود را شروع کند؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، علی رغم گذشت 2 هفته از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید جواد سلیمانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان لاهیجان، اما ایشان هنوز موفق به ایراد خطبه در نماز جمعه و آغاز به کار رسمی خود نشده است.

حال مردم لاهیجان با این سوال در ذهنشان مواجه می شوند که چه دستهایی پشت پرده است که نمی گذارد تا امام جمعه جدید شهرشان کار خود را شروع کند؟!

در همین خصوص حجت الاسلام رهنورد امام جمعه موقت این شهر نیز روز گذشته در رابطه با تعلل در معرفی امام جمعه جدید لاهیجان، اذعان کرد: امامت جمعه شهرستان خودش قطبی است که سوالی در رابطه با تعلل در معرفی آن برای مردم پیش آمده، مردم ما مردم با حوصله ای هستند امروز که می دانستند امام جمعه موقت می آید اما صفوف نماز جمعه را پر نگاه داشتند.

وی افزود: در خصوص تعلل در معرفی امام جمعه شهرستان لاهیجان که سکان دار فرهنگ و دینداری است، اگر این تعلل از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه می بود که اینطور نیست، خیلی بد می شد، اگر این تعلل از طرفی دیگر است ۲ حالت دارد، این جلوگیری از معرفی یا بر اساس عقلانیت است یا بر اساس هوا و هوس و از این دو حال خارج نیست.

امام جمعه موقت شهرستان لاهیجان اضافه کرد: اگر این تعلل بر اساس عقلانیت باشد که ان شالله خداوند بهشان اجر بدهد، اگر بر اساس هوا و هوس و شهوت و خواهش های نفسانی باشد باید پاسخگو باشند، مردم تا اندازه ای تامل می کنند، نمی فهمم این یعنی چه که اگر این یکی بیاید یا آن یکی بیاید موافقین و مخالفین ما زیاد یا کم می شود.

امید است این جایگاه مقدس و رفیع از گزند هرگونه شائبه های زیاده خواهی ومنافع شخصی؛حزبی؛گروهی وسیاسی برخی کانون های قدرت محفوظ بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار