کد خبر : 16666
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

چه شد که چایکاران را زمین‌گیر و مافیای چای را خوشحال کردید؟

چه شد که چایکاران را زمین‌گیر و مافیای چای را خوشحال کردید؟

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پرسید:چه شد در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،چایکاران و کارخانه‌داران را زمین‌گیر،مستاصل و ناامید و قاچاقچیان و مافیای چای را خوشحال و امیدوار کردید؟

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در نطق میان دستور امروز(سه‌شنبه)مجلس شورای اسلامی گفت:از جمله جلوه‌های دوازدهمین  دوره انتخابات این بود که همه افراد و سلیقه‌ها به میدان آمدند.این حضور گسترده نشان داد که اولا مردم حضور در انتخابات را در سرنوشت خود موثر می‌دانند و ثانیا آن را عاملی برای تقویت نظام می‌دانند.این حضور گسترده مردم بود که عظمت و قدرت خود را به دنیا نشان داد و جمهوری اسلامی را به عنوان نظام ریشه‌دار و سربلند به دنیا معرفی کرد.

نماینده مردم رودسر در مجلس با اشاره به مراسم تحلیف رییس جمهور،گفت:حضور گسترده چهره‌های صاحب نام دنیا در مراسم تحلیف رئیس جمهور نشان داد آنهایی که فریاد ایران‌هراسی سر می‌دادند و بر طبل انزوای جمهوری اسلامی می‌کوبیدند ناامیدانه شاهد انزوای خود بودند و به عینه دیدند که جامعه جهانی پیام حضور مستمر و گسترده مردم را دریافت کردند و دوام و قوام نظام اسلامی را باور دارند.رئیس جمهور منویات مقام معظم رهبری را که ضامن موفقیت وی در ایفای وظایف قانونی است نصب‌العین دولت و چراغ راه خود قرار دهد.

وی در خطاب به وزیر جهادکشاورزی متذکر شد: اگر حقوق کارکنان وزارت جهادکشاورزی یا سایر کارکنان دولت یک هفته به تأخیر بیفتد جرأت حضور در محل کار خود را دارید؟این در حالی است که بسیاری از کشاورزان به دلیل ندانم‌کاری، سهل‌انگاری، مسامحه کاری برخی از مسئولین مربوطه سه ماه است که برای دریافت بهای برگ سبز چای به انتظار نشسته‌اند. قبل از انتخابات با دستپاچگی مبالغی به چایکاران پرداخت شد اما از آن زمان تاکنون حق و حقوق این کشاورزان پرداخت نشده است./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار