کد خبر : 12518
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

چه عضو شورا باشم یا نباشم، مدافع حقوقتان خواهم بود/ حیله گران می خواهند آرای شما را به نفع خود مصادره کنند

چه عضو شورا باشم یا نباشم، مدافع حقوقتان خواهم بود/ حیله گران می خواهند آرای شما را به نفع خود مصادره کنند

شهردار رشت و دوستان شورایی و باند رسانه ای اش ، مرا به خاطر دفاع از حقوق تان متهم به هوچی گری ، کارگرزدگی ، ضد توسعه و مخالف سرمایه دار و سرمایه گذار کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی خطاب به کارکنان شهرداری نوشت:

به نام خدا

چه عضو شورا باشم یا نباشم، مدافع حقوق شما خواهم بود

خدمت همه پیشگامان سلامت شهرم ، سلام و درود می فرستم و به تبعیت از رسول مهربانی ها حضرت محمد (ص) بر دست هایتان که آیینه تلاش روزگارند و پر برکت، بوسه می زنم .
شما پاکبانان ،  خادمان واقعی، صمیمی و بی‌ادعای جامعه ما هستید و با‌‌ همان دستان ترک خورده و پینه بسته، کوچه و محله‌ و خیابان شهرمان را غرق پاکی می کنید. وجب به وجب شهرمان شما را می‌شناسند . در نزد شما گرما و سرما ، شادی و غم ، شب و روز معنا ندارد و سلامتی خودتان را فدای سلامت جامعه می کنید. شما سربازان و حافظان بهداشت و سلامت مردم این شهرید. طراوت و پاکيزگي و سلامت و آرامش شهروندان ما مديون تلاش شماست.
دوستان عزیزم ؛ من چه در زمانی که مدیر حراست شهرداری رشت بودم و چه در 4 سال اخیری که به عنوان نماینده مردم رشت در شورا خدمت کردم، همواره مدافع حقوق شما بوده و سعی کرده ام صدای شما در شورا باشم .
برای من سخت بود که ببینم شهردار رشت حقوق تان را نادیده می گیرد و چند ماه چند ماه حقوق اندک تان را نمی پردازد . برای من سخت بود ببینم نورچشمی های پیمانکار شهردار رشت با چه دبدبه و کبکبه ای در  شهر و شهرداری جولان می دهند و صورت وضعیت های آنان چه آسان نقد می شود . برای من رنج آور بود که ببینم مدعیان توسعه و خدمت به تنها چیزی که اهمیت نمی دهند حقوق شماست .
من صدای شما در شورا شدم و با همیاری تعدادی از دوستان شورایی ام با سوال و استیضاح و نطق و مصاحبه ، موفق شدم مشکل شما را به مسئله اول شهر و شورا و شهرداری تبدیل کنم و شهردار مجبور شد که به فشارها تن در دهد و حقوق تان را اگر چه ناچیز و ناتمام ، بپردازد .
عزیزان من . ما در شهرداری با مدیری روبرو هستیم که انسان و ارزش های انسانی برایش ، اهمیتی ندارد . او همه چیز را پروژه و پول می بیند و علنا در رسانه ها اعلام می کند که از طریق بالا و پایین رفتن قیمت ها و خرید فروش و… به پول رسیده است و بیش از 40 میلیارد تومان سرمایه دارد و حتی وقت ندارد ارزش املاکش را ارزیابی کند ! ایا چنین فردی که زبان هتاکی هایش جهانی شده است و به مدیر و کارمند و نماینده و عضو شورا توهین می کند ، حق دارد در مسند شهرداری بنشیند ؟ ایا آنانی که در شورا و با حمایت از شهردار ، حقوق تان را نادیده گرفتند و چشم بسته از سیاست های شهردار دفاع کردند ، باید در شورای آینده نمایندگی مردم در شورا را یدک بکشند .
دوستان عزیزم . شهردار رشت و دوستان شورایی و باند رسانه ای اش ، مرا به خاطر دفاع از حقوق تان متهم به هوچی گری ، کارگرزدگی ، ضد توسعه و مخالف سرمایه دار و سرمایه گذار کردند و ده ها اتهام دیگر به من وارد کردند تا بلکه بتوانند زبانم را ببندند و نتوانم ازحقوق مردم دفاع کنم . اما من بی توجه به همه این جوسازی ها ، از پا نایستادم و با صدای بلند بر مفاسدی که توسط شهردار در شهرداری اجرا می شود ، فریاد زدم .
عزیزانم. اینک موسم انتخابات شوراست و حیله گران و چند چهرگان و تضییع کنندگان حقوق شما و مردم این شهر با نقاب جدید و شعارهای فریبنده به صحنه آمده اند و حتما به سراغ تان می آیند و فکر می کنند می توانند با سخنرانی و برگزاری جشن های فریب و  سردادن وعده های توخالی ، آرای شما را به نفع خود مصادره کنند .
همکاران گرامی . محمود باقری خطیبانی را می شناسید و نیازی به معرفی ندارد . دفاع من از حقوق شما و حقوق مردم به تمنای رای نبوده و نیست بلکه وظیفه ای بود که باید انجام می دادم اما از شما می خواهم که مراقب چهره های فریب و به ظاهر مهربان باشید . آرای تان را به کسانی بدهید که می دانید از حقوق شما و مردم این شهر و توسعه شهری دفاع می کنند . اگر به هوش نباشید باید 4 سال اینده را وضعیت مبهمی را تجربه کنید . امروز با آگاهی انتخاب کنید تا برای شما و مردم این شهر امنیت و آرامش و رفاه به ارمغان بیاورد .
تکرار می کنم محمود باقری چه در شورا باشد یا نباشد از حقوق شرعی و قانونی شما دفاع خواهد کرد.

دوست و همکار شما
محمود باقری خطیبانی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار