کد خبر : 13905
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396- 52: 0

چه کسانی قهرمانی را ۴ سال خانه نشین کرده و امروز برایش گریه می‌کنند؟!!

چه کسانی قهرمانی را ۴ سال خانه نشین کرده و امروز برایش گریه می‌کنند؟!!

دولتمردان و اصلاح طلبان صرفا به دلیل مسئولیت داشتن مرحوم قهرمانی در دوران احمدی نژاد، حضورش در کوچکترین پست و جایگاه دولتی را نیز قادر نبودند تحمل کنند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار دولت های نهم و دهم احمدی نژاد در گیلان روز سه شنبه دار فانی را واداع گفت و از میان مردم و دوستدارانش پر کشید.

او کسی بود که نشان داد خدمت به مردم را از هر چیزی برای خود مهم تر می داند و دوران مسئولیتش در استان همواره در جهت تلاش برای آبادانی و کمک به محرومان سپری شد.

بعد از درگذشت ناگهانی این مرد خستگی ناپذیر بسیاری از شخصیتهای برجسته و سیاسی استانی و کشوری چه با صدور پیام تسلیت و چه با حضور در تشییع و تدفین و مراسمات مختلف سوگواری، ارادت و اندوه خود را نسبت به این ضایعه نشان دادند.

در میان این عرض تسلیت و عزاداری ها، حضور اصلاح طلبان و دولتی ها پر رنگ تر از بقیه بوده و سنگ داغ جانسوز مرحوم قهرمانی را بیشتر از سایرین بر سینه می زدند!

این افراد بعضا در پیامها و یادداشتهایشان با کنایه به نهادهای انقلابی و شورای نگهبان، رد صلاحیت مرحوم قهرمانی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی را مورد سرزنش قرار داده و میگویند برخی ها نگذاشتند این مرد خدوم، زحمتکش، پرتلاش، باتجربه، کاردان، مدبر، توانا، متعهد، متخصص و… وارد مجلس شود و فرصت خدمتگزاری را از وی گرفتند!!

دولتمردان و اصلاح طلبان در حالی سخن از فراجناحی بودن و روحیه و توان بالای مرحوم قهرمانی در خدمت رسانی سخن به میان می آورند که گویا یادشان رفته چه کسانی مرحوم قهرمانی را ۴ سال خانه نشین کرده و حتی صرفا به دلیل مسئولیت داشتن وی در دوران احمدی نژاد، قادر نبودند حضورش در کوچکترین پست و جایگاه دولتی را نیز تحمل کنند و هر نوع مسئولیتی را از وی سلب نمودند!

اگر دوران مسئولیت مرحوم قهرمانی در گیلان را دورانی طلایی و بی سابقه در عمران و آبادانی می پندارند، پس چرا در سالهای اخیر تمام زحمات ۸ ساله دولت احمدی نژاد در استان را زیر سوال برده و آن ایام را دوران رکود، بیکاری، گرانی، هرج و مرج، بی قانونی و… می دانند؟!

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

حتما اصلاح طلبان ردصلاحیت هم می کنند بوالعجب کاری…..

رفتن به نوار ابزار