کد خبر : 6904
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

چه کسی به شما اجازه داده که کلام امام را تقطیع و گزینش و سپس تفسیر به رأی کنید!؟

چه کسی به شما اجازه داده که کلام امام را تقطیع و گزینش و سپس تفسیر به رأی کنید!؟

نماینده رشت همصدا و همگام با دشمنان و معاندان اقدام به هجمه و حمله به سپاه آنهم بشیوه ی عمرعاصی (قرآن برسرنیزه کردن) نموده است.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حاج محمد عباس پور از مداحان اهل بیت(ع) استان گیلان یادداشتی پیرامون مصاحبه اخیر نماینده رشت با خبرگزاری خانه ملت نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:

متأسفانه در زمان ما نماینده مردم رشت بجای اینکه به وظایف نمایندگی اش در قبال مردم حوزه انتخابیه اش بپردازد، همصدا و همگام با دشمنان و معاندان اقدام به هجمه و حمله به سپاه آنهم بشیوه ی عمرعاصی (قرآن برسرنیزه کردن) نموده است، و کلمه حقی(جملات امام) را از منبع حق(صحیفه امام) بیان میدارد اما تراد به الباطل و دنبال امر باطلی بنام فتنه گری است البته او بر درشکه ی مطهریون سوار است و عنقریبا در مسیر ترکستان در قعر درّه های تباهی واژگون است.

آقای نماینده رشت؛ گفتی نماینده در اظهارنظر و رأی آزاد است آیا در فعل هم آزاد است؟ که هرطور خواست و هر امر غلطی به ذهنش متبادر شد به منصه ظهور برساند؟! از توهین به سخنرانان جلسات مذهبی تا هتاکی و توهین به نماینده مجلس خبرگان رهبری و تا توهین به افراد حقیقی، آیا جزء محدوده ی تکالیف نمایندگی شماست؟

همین سپاه پاسداران؛ امروز در عرصه داخلی در مبارزه با تهدیدات منافقین و مزدوران تا عرصه خارجی در مبارزه با داعشیان درحال دفاع از ناموستان هستند، پاسخ دهید چرا سپاه را به این شکل تخریب می کنید؟ چرا از سپاه و چشم مرصادانه آن میترسید؟ آیا غیر از این است که خائنان در زمره ي خائفان هستند؟

چه کسی بشما اجازه داده که کلام امام را تقطیع و گزینش و سپس تفسیر به رأی کنید؟ مگر نه این است در زمان حاضر تفسیر راه و کلام امام با حضرت آقا امام خامنه ایست؟! آیا حرفهایتان در مورد سپاه در قواره دهانتان هست؟! آیا کارهای شما در زمان حاضر بنفع اسلام و انقلاب است ؟ آیا دفاعتان از فتنه گران که خودتان هم اقرار کتبی و صریح دارید منطق و محور سخنتان مبنی بر این بوده که _داستان فتنه کی میخواهد در این مملکت تمام شود و فتنه تا کی؟ _ و یا اینکه توهین اخیرتان به ساحت مجتهد جوان آیت الله پروایی نماینده استان در خبرگان رهبری و هجمه اخیرتان به سپاه پاسداران بنفع مصالح انقلاب اسلامی است؟؟!!

از اصل هشتم قانون اساسی (امر به معروف و نهی از منکر) گفتی؛ که بعنوان تکلیفی همگانی است ، پس اگر عناصر انقلابی حقیقی یا حقوقی تو را از اشتباهات و خیره سری هایت در کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر حذر داشته اند، بر مبنای این اصل بوده ،دست از عدوات و عناد و تضلیل و تخاصم با عناصر انقلابی و سپاه و نیروهای متعهد بر دار  چون آن مجلس مجلس شورای ملی نیست بلکه مجلس شورای اسلامیست و مسلمین و مؤمنین صاحبان و والیان آن هستند…اگر غیر از این منطقت باشد بسیار بسیار زود به هلاکت و فضاحت سیاسی و اجتماعی خواهی رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار