کد خبر : 20681
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396- 51: 21

چه کسی سکاندار راه و شهرسازی گیلان می‌شود؟!

چه کسی سکاندار راه و شهرسازی گیلان می‌شود؟!

محمد رضا نازک کار و محسن عادلی گزینه های نهایی اداره کل راه و شهرسازی گیلان هستند.

به گزارش گیلانستان، پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم و حضور سالاری به عنوان استاندار جدید و جوان گیلان در راس مدیریت اجرایی و پیرو تاکیدات مکرر رئیس جمهور مبنی بر بکارگیری از ظرفیت های جوانان و بانوان توانمند، علاوه بر اینکه توقع استفاده از اين نيروها در بین نخبگان به وجود آمده، ضرورت وجود تغییراتی در سطح مديريت کلان ادارات کل استان برای ايجاد شتاب افزونتر در راستای پيشبرد اهداف دولت تدبیر و امید نيز احساس شده است.

بیش از یک هفته است که موضوع تغییر مدیریت یکی از ادارات کل در رسانه های استانی به آن اشاره شده، اداره کل راه و شهرسازی گیلان می باشد. اداره کلی که نقش مهم آن در زندگی و اقتصاد مردم استان گیلان بسيار ملموس است و نیازمند حضور مدیرى فنی و متخصص می باشد. رسيدگى به پروژه هاى مهمى چون مسکن مهر که بسیاری از افراد جامعه یا در آن ساکن شده اند و یا در انتظار اتمام برای سکونت هستند و نيز بسيارى از پروژه هاى مهم راه و ساختمان در حيطه وظایف این اداره کل می باشد.

اما گزارش ها حاکی از این است که دو نفر بیشترین شانس تکیه بر مسند مديريت اداره کل راه و شهرسازی را دارند و جانشین شعبانعلی خاوری خواهند شد.
محمد رضا نازک کار مدیرکل فعلی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان که در اداره تحت مديريتش، بیش از ۹۰۰ کارمند حضور دارند و دیگری محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه های اداره كل راه و شهرسازى استان گیلان می باشند.

براساس شنیده ها شعبانعلی خاوری به تهران عزیمت می کند و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار