کد خبر : 27322
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397- 56: 20

چپاولگری برخی مسئولان، مردم را به ستوه آورده/ لزوم برخورد جدی با متخلفین اقتصادی

چپاولگری برخی مسئولان، مردم را به ستوه آورده/ لزوم برخورد جدی با متخلفین اقتصادی

مردم خود را صاحب و متولی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانند اما دست اندازي بر منابع ملي و چپاول گري برخي مسئولان در طول ساليان بعد از انقلاب مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حسین رضاپور فعال سیاسی و اقتصادی استان گیلان در یادداشتی نوشت:
آن چه در بررسی جامع مشکلات امروز کشور کاملا مشهود است و چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری در نام گذاری سال، مشکلات امروزی را بیان و پیش بینی کرده اند و راه برون رفت از آن را هم در اقتصاد مقاومتی و فعال کردن ظرفیت های درون نظام دانستند و تاکید کردند؛ تنها راه برون رفت، همین حرکت انقلابی اقتصاد مقاومتی است . اما مسئولان با نگاهی کاملا متفاوت و اشتباه راه غلبه بر مشکلات را تکیه بر غرب دانسته اند. و وضعیت امروز ما بلا شک نتیجه غفلت از ظرفیت های تمام عیار داخلی است.

آنچه امروز در سراسر كشور شاهد آن هستيم برآيند كم كاري،نظارت نادرست و منفعلانه ، نبود توجه جدی به معيشت مردم، نداشتن برنامه ای جامع و قابل لمس برای حمايت از توليدكنندگان، تشويق رسانه ها و بنگاه هاي تبليغاتي به مصرف گرايي است.

عدم حمايت جدی دولت و سایر دستگاه های مسئول از بخش هاي صنعت، كشاورزي، اشتغال هاي کوچک خانگي، بنگاه هاي كارآفرين،تعاوني هاي كوچك و بزرگ، مردم را که تشكيل دهنده و گرداننده اصلي چرخ اقتصاد كشور بوده اند را هر روز با درب هاي بسته روبه رو كرده است.

نگراني مردم با شعار ، فرياد و تهديد ،به نقطه اميد نخواهد رسيد،امروز نياز كشور با حركت جهادي و روشن كردن موتور محرك نشاط و اميد در مردم با تسهيل گري در تعاملات اقتصادي و مالي ميسر خواهد شد.

تهیه نقشه راه برای اقتصاد کشور، اهتمام بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقدام بهنگام و علاج واقعه قبل از وقوع، مبارزه‌ی واقعی با فساد، اشرافی گری و اعمال قدرت دولت بر مبادلات مالی برای جلوگیری از عملیات مخرب نظیر قاچاق و پول‌شویی، دنبال کردن جدی کارها با استفاده از امکانات و توانایی‌های کشور و لزوم گسترش روزافزون دیپلماسی و ارتباطات خارجی با کشورهای همسایه منطقه مورد انتظار جدی است .

قطعا بخشی از وضعیت امروز کشور ناشی از توطئه و دشمني غرب و آمريكا و دولت های مرتجع منطقه با ملت ايران می باشد .

اما این دشمنی در طول تاريخ هميشه بوده و خواهد بود و مردم هميشه در صحنه انقلاب به عنوان صاحبان اصلي انقلاب خوب مي دانند، تمام این اقدامات براي جدايي مردم از نظام و نا امیدی از انقلاب اسلامی است .

مردم خود را صاحب و متولی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانند اما دست اندازي بر منابع ملي و چپاول گري برخي مسئولان در طول ساليان بعد از انقلاب مردم را به ستوه آورده است.

امروز برخورد جدی با متخلفین اقتصادی اصلی ترین و بحق ترین مطالبه مردم عزیز می باشد که تحقق این موضوع وظیفه ای سنگین بر عهده مسئولین قضایی کشور می باشد.

مردمي كه در تمام عرصه ها در كنار نظام بوده و خواهند بود لياقتشان بيشتر از آن چيزي است كه در طليعه چهلمين سالگرد انقلاب در دستشان دارند.

مسئولان بايد بدانند مردم در خط مقدم دفاع از آرمان هاي انقلاب و كشور، پشت سر رهبر انقلاب حركت مي كنند اما معيشت اين مردم در دستان مسئولان است.

واردات بي رويه، انداختن مشكلات مردم بر گردن برجام و تحريم و آمريكا و … درد مردم را چاره نخواهد كرد. مردم در انتظار كار و تلاش و پاسخ صريح مسئولان دولتي براي حل مشكل كسب و كار و تنظيم بازار كه از وظايف دولت است هستند.

اميد،همدلي و وحدت بين مردم و مسئولان نياز امروز كشور و آنچه ايجاد كننده و تسهيل كننده  اين وحدت خواهد شد رسيدگي و حل مشكلات مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۲۴

آقای نویسنده در قدم اول به داد ۸۰ خانواده مستقر در مجتمع شهید محلاتی برسه که سرشون و کلاه گذاشته و بعد ۵ سال اجازه نمیده سند واحدهاشون رو بگیرند.وام ۲۵ میلیونی واحدها براشون ۷۰ میلیون تموم شده.این آقا داره با این یادداشت های عوامفریبانه برای انتخابات رای جمع می کنه.لطا ی سری به مجتمع شهید محلاتی در اتوبان محلاتی برنید و به فریاد ساکنان فقیر این مجتمع که رضاپور براشون مشکل ایجاد کرده برسید

دلسوز یکشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۵۳

سلام علیکم.
من تازه دارم می فهمم چرا مملکت ما اصلاح نمی شود.
افرادی که خود در جای دیگری مردمی مظلوم را چپاول کرده اند در مکانی دیگر شده اند نماد حق طلبی.
نمونه بارز آن همین حاج حسین رضاپور هست. که صد البته سردار نیست و شما بررسی کنید خواهید دید دروغ او آشکار خواهد شد.
کاش میدانستید حسین رضاپور ر تهران بساز بفروشی میکند تحت نام تعاونی و باید افراد ملتمس دعای زیادی داشته باشد و فدایی داشته باشد. نه تنها فدایی ندارد که به خاطر عملکرد بدش همه[…] می کنند.
خدایا به داد ایران برس.

گيلاني دوشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰:۵۳

گر نگهدار من آن است كه من ميدانم
شيشه را در بغل سنگ نگه مي دارد

رفتن به نوار ابزار