کد خبر : 27087
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397- 31: 17

“چک برگشتی” مانع اعطای تسهیلات طرح‌ تکاپو به متقاضیان می‌شود

“چک برگشتی” مانع اعطای تسهیلات طرح‌ تکاپو به متقاضیان می‌شود

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با اعلام اینکه روزانه بیش از ۶ طرح توسط بانک‌ها برگشت می‌خورد گفت: عمده‌ترین دلیل برگشت خوردن این حجم از پرونده متقاضیان وجود چک‌های برگشتی است.

به گزارش گیلانستان، علی لقمانی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان رشت اظهار داشت: تاکنون ۲۴۳ نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و هزار و ۱۳۷ نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال روستایی هستند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت ارزش ریالی طرح‌های ارائه شده در حوزه اشتغال فراگیر را ۳۴۲ میلیارد تومان دانست و ابراز داشت: ارزش ریالی طرح‌های ارائه شده در حوزه اشتغال روستایی ۴۲۸ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ طرح اشتغال فراگیر با ارزش ریالی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان رشت مصوب شده است گفت: ۱۳۷ طرح به ارزش ریالی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان رشت مصوب شده است.

لقمانی تعداد طرح‌های مصوب شده در کمیته فنی شهرستان رشت به ارزش ریالی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان را ۵۹ طرح عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۱۲ طرح به ارزش ریالی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در این کمیته به تصویب رسیده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۴ طرح در حوزه اشتغال‌فراگیر به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان و ۱۳۸ طرح در حوزه اشتغال روستایی به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۲۹۷ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

لقمانی با بیان اینکه تا کنون ۱۲طرح در حوزه اشتغال روستایی به مرحله عقد قرار داد رسیده است تصریح کرد: تاکنون هیج طرحی در حوزه اشتغال فراگیر به عقد قرار منجر نشده است.

وی با اعلام اینکه روزانه بیش از ۶ طرح توسط بانک‌ها برگشت می‌خورد اظهار داشت: عمده‌ترین دلیل برگشت خوردن این حجم از پرونده متقاضیان وجود چک‌های برگشتی است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با اعلام اینکه وضعیت اجرای تکاپو در شهرستان رشت مناسب نیست خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد از طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها در سامانه‌ دستگاه‌های اجرایی بلاتکلیف هستند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار