کد خبر : 24082
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

کابوس رویای ساخت و ساز در اراضی ملی گیلان

کابوس رویای ساخت و ساز در اراضی ملی گیلان

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:به توجه به احتمال افزایش سوء استفاده افراد فرصت‌طلب برای ساخت و ساز در اراضی ملی در ایام تعطیلات نوروزی برنامه کشیک تنظیم شد.

به گزارش گیلانستان، قربانعلی محمدپور گفت:از تخریب،تصرف،برداشت شن و ماسه و ساخت و ساز در اراضی ملی و منابع طبیعی استان در ایام تعطیلات نوروری جلوگیری به عمل می‌آید .

وی افزود:با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و احتمال سوء استفاده از افراد فرصت طلب،اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با مشارکت ادارات مرتبط از جمله جهادکشاورزی،صنعت و معدن،منابع طبیعی؛راه و شهرسازی و شرکت سهامی آب منطقه ای اقدامات مشترکی برگزار میکنند .

محمدپور خاطر نشان کرد:مقرر شد در این ایام برنامه کشیک حفاظت از انفال و اراضی ملی و منابع طبیعی در کلیه سازمانهای ذیربط تهیه و تنظیم شود .

ممنوعیت قطع درختان جنگلی تا 20 فروردین سال 97

وی تصریح کرد:منابع طبیعی استان از صدور مجوز قطع و حمل و نقل درختان جنگلی از تاریخ 25 اسفندماه جاری لغایت 20 فروردین سال 97 ممانعت به عمل می آورد.

محمدپور افزود:سازمان صنعت،معدن و تجارت و شرکت آب منطقه ای نیز در فاصله زمانی 25 اسفند جاری لغایت 20 فروردین از هرگونه صدور مجوز برداشت شن و ماسه و حمل آن خودداری به عمل می آورد .

گشت‌های جهادکشاورزی و حفاظت محیط زیست استان و شهرستانها نیز از هرگونه تغییرکاربری اراضی کشاورزی با همکاری نیروی انتظامی و پشتیبانی دادستانهای شهرستان‌ها جلوگیری میکنند. / ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار