کد خبر : 44844
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398- 40: 16

کارگاه آموزش داستان نویسی در رشت برگزار می شود

کارگاه آموزش داستان نویسی در رشت برگزار می شود

کارگاه آموزشی داستان نویسی با محوریت آموزش عملی و کارگاهی داستان نویسی در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان مرتضی نیای محمدی سخنگوی حسینیه حوزه هنر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی به همت «حلقه ادبی چراغ راه» در رشت، اظهار کرد: این کارگاه با محوریت آموزش عملی و کارگاهی داستان‌نویسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استاد این دوره  سحرخیز نویسنده کتاب راه خانه ات را به من نشان بده رمان برگزیده سال دفاع مقدس است در این کارگاه آشنایی با داستان‌های ما در شیوه های نو «کامران سحرخیز» برگزیده کتاب سال دفاع مقدس است.

نیای محمدی با اشاره به اینکه آشنایی با داستان های مدرن، شیوه های نوین آغاز داستان و شخصیت پردازی در داستان آموزش داده خواهد شد، گفت: علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند تا ۳۰ آذرماه امسال نسبت به ثبت در این دوره اقدام کنند.

وی ادامه داد: این دوره در حسینیه هنر رشت واقع در میدان صیقلان، بلوار آیت‌الله احسانبخش، کوچه جورابچی برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می تواند با شماره ۰۹۱۱۲۳۷۳۶۸۵ تماس بگیرد.

گفتنی است «کامران سحرخیز» کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، تهیه کننده و نویسنده و برنامه ساز رادیو گیلان، داور سومین کنگره شعر و قصه طلاب کشور، داور و مدرس کنگره داستان نویسان بسیج کشور و داور مسابقه داستان نویسی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و نویسنده کتاب «راه خانه آن را به من نشان بده» و برگزیده کتاب سال دفاع مقدس است.

وی دارای آثار فراوانی است که می توان به پیدا شدن در بعد از ظهری لیمویی (مجموعه داستان) مجموعه داستان برگزیده کتاب سال دفاع مقدس، این داستان را نخوانید(مجموعه داستان. چاپ سوم)، مجنون شمالی (تاریخ شفاهی)، ب مثل بندگی(زندگینامه شهید)، خانه لیمویی(مجموعه سه اثر، نشر تکا) اشاره کرد. دو اثر دیگر نیز از وی در دست چاپ دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار