کد خبر : 82623
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401- 18: 20

کاریابی‌ها نقطه سرآغاز شناسایی متقاضیان اشتغال هستند

کاریابی‌ها نقطه سرآغاز شناسایی متقاضیان اشتغال هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان کاریابی‌ها را نقطه سرآغاز شناسایی متقاضیان اشتغال دانست و گفت: کاریابی‌ها دارای ظرفیت خوبی جهت شناسایی و هدایت افراد جویای کار به سمت تشکیل تعاونی‌ها هستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، سیاوش آقاجانی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با هدف تدوین تفاهمنامه همکاری با انجمن صنفی کاریابی‌های استان با اشاره به ساختار تعاونی و ظرفیت و بستر مناسب آن برای ترویج اشتغال پایدار اظهار کرد: تجمیع سرمایه و توانمندی‌های خود در کنار یکدیگر یکی از شیوه های کسب و کار و ایجاد اشتغال برای افرادی است که نمی توانند به تنهایی کسب و کار ایجاد کنند.

 

وی با بیان اینکه کاریابی‌ها نقطه سرآغاز شناسایی متقاضیان اشتغال هستند، افزود: کاریابی‌ها دارای ظرفیت خوبی جهت شناسایی و هدایت افراد جویای کار به سمت تشکیل تعاونی‌ها هستند به شرط اینکه یک زیر ساخت مناسب و مسیر درست برای آنها ترسیم شود.

 

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان می‌توان با تهیه بانک اطلاعاتی قابل اتکا از کارجویان و انجام اقدامات ترویجی، آنان را نسبت به تشکیل تعاونی متناسب با مهارت، تخصص و توانایی‌شان ترغیب کرد.

 

آقاجانی با تأکید بر ایجاد نرم افزار یا سامانه جهت ثبت‌نام این دسته از متقاضیان، مشارکت سایر نهادهای متولی از جمله اتاق تعاون را در اجرایی شدن این طرح ضروری دانست.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار