کد خبر : 6402
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395- 18: 13

کاسب فتنه کسی است که فرمان ولایت را محکوم می کند تا شیاطین دورش جمع شوند/ از وکیل الفتنه برائت می جوئیم

کاسب فتنه کسی است که فرمان ولایت را محکوم می کند تا شیاطین دورش جمع شوند/ از وکیل الفتنه برائت می جوئیم

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: ما مصمم هستیم با فتنه و فتنه گر در هر لباس و در هر سنگری که باشد نبردمان را ادامه دهیم. این نماینده باید از مردم ولایتمدار گیلان و شهرستان رشت عذرخواهی کند.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مواضع دشمن شادکن یکی از نمایندگان گیلان درخصوص فتنه۸۸ اظهار کرد: بعنوان یک گیلانی از وکیل الفتنه بیزاری و برائت می جوییم و به ایشان می گوییم کاسب فتنه کسی است که با دو رویی و منافقانه از یک طرف اظهار ولایت مداری می کند و از طرفی دیگر فرمان ولایت را با گستاخی تمام زیر سوال می برد و محکوم می کند تا شاید شیاطینی دورش جمع شوند و احسنتی بگویند.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاریخ اسلام پر است از خیانت افراد منافق و چند چهره در بزنگاه های سرنوشت ساز، خاطرنشان کرد: نمایندگی و جانبازی و مسئولیت های دنیایی اگر رضایت خدا را در پی نداشته باشد، جز فنا و خسران دنیا و آخرت چیزی را به دنبال ندارد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه رضای خدا فقط و فقط با اطاعت از ولایت خواهد بود و بس، تصریح کرد: خدا از کسانی که نفاق می ورزند و برای رسیدن به جیفه ای در دنیا همه خونهای شهدا را زیر پا می گذارند نخواهد بخشید.

سردار علیزاده همچنین افزود: مردم متدین و نیروهای جبهه انقلاب قطعا پاسخ اینگونه افراد را خواهند داد و ایشان بدانند با این عمل چهره واقعی خود را نشان داده است اگر چه برای نیروهای مومن و انقلابی آشکار بوده است. اگر تا امروز کسانی را فتنه گر و یا حامی فتنه و یا ساکت فتنه در ۸۸ تقسیم می کردیم ایشان حامیان جدید فتنه می باشند.

وی در پایان ابراز نمود: به ایشان در جواب فتنه تاکی؟! می گویم تا روزی که حتی یک فتنه گر باقی است این نبرد ادامه دارد “و قاتلو هم حتی لاتکون فتنه”  – جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم  – چرا فتنه؟ چون “الفتنه اکبر من القتل” – فتنه از قتل  بزرگتر است. ما مصمم هستیم با فتنه و فتنه گر در هر لباس و در هر سنگری که باشد نبردمان را ادامه دهیم. این نماینده باید از مردم ولایتمدار گیلان و شهرستان رشت عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمود محمودی یکشنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

با سلام و عرض ادب خدمت همه خدمتگزاران صدیق . شاید بعضی ها ندانند . آقای دکتر جعفرزاده نماینده محترم شهرستان رشت مجروحیتش در صحنه نبرد نیست . ایشان برای بازدید به جبهه تشریف برده بودند هنگام برگشت متاسفانه اتومبیل ایشان واژگون و ایشان به افتخارجانبازی نائل گردیدند.هرکس شک داره می تونه از ایثار گران سپاه استعلام کنه

رفتن به نوار ابزار