کد خبر : 6492
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

کاش نماینده رشت میدانست که معرکه گردانندگان، نه به حنجره‌اش نیاز دارند و نه به هیبت کرسی نمایندگی/ روزی میرسد چون نیم خورده ای او را به کنار نهند

کاش نماینده رشت میدانست که معرکه گردانندگان، نه به حنجره‌اش نیاز دارند و نه به هیبت کرسی نمایندگی/ روزی میرسد چون نیم خورده ای او را به کنار نهند

من از میان مجاهدان و مدافعان حرم ال اللّه ناصحانه می گویم توبه کن و الا رستگار نخواهی شد و از گندم ری نخواهی خورد.

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت که هم اکنون به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور دارد، پس از شنیدن سخنان سخیف نماینده رشت در دفاع از فتنه گران، یادداشتی نوشت و به پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان ارسال نمود که مشروح آن در ذیل آمده است:

تصور شرایط سخت و دهشتناک کربلا، جانسوز و اشکبار است اما احساس سایه ای کم رنگ از موقعیت زینب و اهل حرم علیهم السلام در شام، جانکاه و خونبار است. چند روزی ایست، از حرم ام المصایب زینب کبری و رقیه علیهما السلام فارغ شده ام و اکنون در حوالی حلب هستم و به انطباق بیانات نمایندگان را در جریان دفاع (بخوانید نفاق خوانی) از چند وزیر پیشنهادی در مجلس با اتفاقات زمینه ساز قبل از واقعه کربلا می اندیشم و به تنهایی آل اللّه می گریم. اینجا دمشق و حلب و شام نیست، اینجا رستاخیز درک غربت حسین و زینب است. اینجا موقعیت جنگ با داعش نیست، میقات غیرت عبّاس ابن علیست. اینجا پژواک حنجره های خواص بی بصیرتی است که حسین ابن علی را با شداد و غلاظ تمام به کوفه خواندند ولی ناگهان با رنگ زر و زنگ تزویر ابن زیاد، خطبه قتل او را نگاشتند تا نه تنها مسلم ابن عقیل که حسین تنها بماند. این چنین بود که نفاق و سست عنصران، مدعیان دروغین حمایت از ولایت با نان به نرخ روز خوران، سنگ زیرین کربلا را نهادند.

خواص بی ریشه آنگاه که نیاز به قدرت دارند با آنانی هستند که گنداب قدرت را به مذاقشان بچشانند و در وقت “هل من ناصر ینصرنی”ولیّ خود، کر و کورند و مدیحه سرای قدرت یزیدیان.

کاش این نمایندگان نمکدان شکن می دانستند که معرکه گردانندگان آنها، نه به حنجره‌اش نیاز دارند و نه به هیبت کرسی آنها. آنان بی منطقی وصف ناپذیر و حرمت سنگر  او را می خواهند تا سوار بر خودشیفتگی و قدرت طلبی‌اش مرکب خود را هی کنند و در بزنگاه معارک، او را چون نیم خورده ای به کناری نهند و بقصد فرقت، بر جنازه آنها فاتحه خوانند. در آن روز آنچه می ماند سیه رویی نفاق و هلهله شادی دشمنان ولایت است . اِنّ الانسانَ لَفی خْسر، مصداق همین قماش خود شیفتگان کوتاه نظر است.

کسانی را در تاریخ می شناسیم که زخم شمشیر جهاد در رکاب پیامبر (ص) را تقدیم به شتر سرخ مویی کردند تا مقام و موقعیتی کسب کنند، اما تنها شأنی که نصیبشان شد مجلس آرایی جمال جمل سرخ فام و سرخی گونه های خجالت زده تاریخ بود.

کسانی که در زمان رای گرفتن به مردم بگویند:”اعتقادم این است که موسوی و کروبی بیش از صدام به مملکت صدمه زدند” و پس از رای گرفتن بگوید :”تا کی از فتنه باید گفت؟ ” آیا او غرق در نفاق آشکار نیست؟  کسی که می گوید فتنه گر را قانون معین می کند و نه تریبون مجلس، و از همان تریبون افرادی را که امکان دفاع از خود ندارد، سران فتنه معرفی می‌کند، عنوانی غیر از نفاق دارد؟  کسانی که دم از اخلاق می زنند و برده وار در متابعت از حقد و کینه گروهی خاص، به این و آن می تازد، بد اخلاق نیستند؟  افرادی که خود را ولایی می نامند و وقیحانه خطوط قرمز رهبری و ولایت را نادیده می گیرند ضد ولایت نیستند؟  ولایتمدار کسانی هستند که نه تنها نصوص آشکار ولی امر مسلمین را بلکه اشارات و خواسته قلبی او را درک و بدانها عمل کنند. شما بر ضد خواسته صریح رهبری در مرزبندی با فتنه گران و خطوط قرمز مصرحه ایشان عمل می کنید و می گویید ولایتمداریم؟ وااسفا!!

بیایید از منظر دیگری به موضوع نگاه کنیم. آن روز چه کسانی شاد شدند؟ یا  روزی آنها بدتر صدام معرفی کردید؟! آیا رهبری را شاد کردید؟؟ یا یَومٌ فَرِحَتْ بِه اٰلُ فتنه را؟ شما، اسب تان را برای چه کسی زین کردید؟ لگام کدام استری را ساختی؟ نعل کدام چارپایی را کوبیدید؟ آیا شما راه ولایت را هموار می کنید؟! و یا اُمّهٌ اَسرَجَتْ و اَلْجَمَتْ و تَنَقَّبَتْ را؟ آن روز مشایعت با که کردید؟ مبایعت با چه گروهی داشتید؟ متابعت از کدام شیر ناپاک خورده ای کردید تا ما در میانه دشمن احساس کنیم رهبرمان را تنها گذاشتید؟

امام حسین علیه السلام خطاب به کسی که حاضر نشد یاری اش کند فرمود: از اینجا بگریز، اگر کسی بانگ غربت ما را بشنود و یاری نکند رستگار نخواهد شد.

من از میان مجاهدان و مدافعان حرم ال اللّه ناصحانه می گویم توبه کن و الا رستگار نخواهی شد و از گندم ری نخواهی خورد.

محمود باقری خطیبانی سوریه، حلب روز شهادت حضرت رقیه(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار