کد خبر : 44495
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398- 31: 17

یادداشت وارده/

کاندیداتوری یک ژن خوب در انتخابات با سوابق هفت تیر کشی در رشت و مستی در رانندگی!

کاندیداتوری یک ژن خوب در انتخابات با سوابق هفت تیر کشی در رشت و مستی در رانندگی!

آقازاده محترم حتی به صلاح ندانسته خودش در فرمانداری رشت حاضر شود و برای انتخابات مجلس ثبت نام کند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ امروز می خواهیم درباره دو ژن خوب ( خواهرزاده و پسر) با شما صحبت کنیم. ژن های خوبی که اسلحه حمل می کنند، اصلا اسلحه نگهداری می کنند و در حالت مستی رانندگی می کنند، تصادف می کنند و متواری می شوند و با اسلحه حتی در فتنه ۸۸ نگهبان یکی از دانشگاه های رشت را تهدید هم می کنند!

در مردادماه سال ۹۷ اقتصاد نیوز خبری منتشر کرد که در یک کنفرانس خبری از سخنگوی قوه قضاییه درباره دستگیری پسر یکی از مقامات کشوری سوال شده بود : آیا اینکه پسر آقای “فلان” به جرم حمل سلاح و مهمات بازداشت شده ،صحت دارد یا نه که غلامحسین محسنی اژه ای با لبخندی گفت :” اینکه اسم بردید معذورم جواب بدهم اما چیزی که هست شما خبرنگار هستید دیر یا زود مطلع می شوید‌. ” (کدخبر۲۳۲۰۵۶ ،۲۱ مردادماه ۱۳۹۷)

اینها البته فقط یک داستان درباره ژن های خوب شیشلول بند در ایالت کالیفرنیا می تواند باشد نه گیلان خودمان ! وانگهی دور از جان ژان والژان هم روزی یک دزد و زورگیر بود ،بالاخره شهردار خوبی از کاردرآمد. از اینها که بگذریم‌ درباره ژن خوب پسر جز یک خبر دستگیری و احتمالا حمل اسلحه و رانندگی در حال پرخطر چیز دیگری نمی توانیم بگوییم که آقازاده محترم حتی به صلاح ندانسته خودش در فرمانداری رشت حاضر شود و برای انتخابات مجلس ثبت نام کند.

ولی در مورد خواهر زاده آن مقام حرفهای زیادی هست. او که پس از ریاست جمهوری روحانی انواع پست های مشاوره ای و مدیریتی را برعهده داشته در طول یک و نیم سال رکورد زده و سه پست متوالی در شرکت های بزرگ داشته است که این اواخر هم با نزدیک شدن به یک چهره اصلاح طلب مشهور سعی کرد به مدیرعاملی برسد که موفق هم شد.

اینکه اطرافیان آن مقام مسئول چنین ترک تازانه در انواع پست ها و لابی گری ها شرکت داشته در میان‌مدیران ارشد جمهوری اسلامی بطور کلی کم نظیر وشاید بی نظیر است . بخصوص وقتی که آقازاده ای بدون هیچ رزورمه سیاسی و مدیریتی جرات پیدا کند وارد گود انتخابات مجلس شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار