کد خبر : 52049
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

همزمان با سی و یکمین سال‌گرد ارتحال ملکوتی معمارکبیر انقلاب ؛

کانون با «فراتر ازخورشید» به بازخوانی اندیشه‌های امام(ره) می پردازد

کانون  با «فراتر ازخورشید» به بازخوانی اندیشه‌های امام(ره) می پردازد

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های سی و یکمین سال‌گرد عروج ملکوتی امام‌خمینی(ره) با عنوان «فراتر ازخورشید» برگزار‌می‌شود.

اسفندیارضیائی با اعلام این خبر افزود: ماناسازی اندیشه‌های بنیا‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و بازنمایی سیره‌ی عملی پدر بیداری اسلامی برای نسل کودک ونوجوان، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها به شمار‌می‌رود.
مدیر‌کل کانون استان گیلان در ادامه، توجه هم‌زمان به فعالیت‌های میدانی و بهره‌گیری از فضای مجازی را از شاخصه‌‌ی ویژه‌برنامه‌های سی‌و‌یکمین سال‌گرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان‌کرد و از همراهی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری این نهاد در آشناسازی آینده‌سازان ایران اسلامی در این مسیر خبرداد.
وی برهمین اساس، از فضا‌سازی متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاه آثار امام (ره) و انقلاب در مراکز ‌فرهنگی ‌هنری سخن‌گفت و انتشار فیلم و عکس فعالیت‌های مربیان و اعضای این مجموعه در فضای مجازی را از جمله این فعالیت‌ها اعلام‌کرد.
برگزاری مسابقه ادبی«دل‌نوشته‌هایی به امام(ره)» و معرفی وقایع قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ بر بستر فضای مجازی، ازدیگر برنامه‌های کانون گیلان است که در سخنان اسفندیارضیائی به آن اشاره شد.
مدیر‌کل کانون گیلان در پایان، نقش و جایگاه رهبر فقید انقلاب اسلامی در بارور‌سازی اندیشه‌های باورمندان و هدایت آزادیخواهان عالم در مسیر نیل به اهداف خداپسندانه را خاطرنشان‌کرد و با اشاره به شرایط امروزجهان اسلام گفت: تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) ، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان از اولویت‌های تمامی افراد جامعه است و برهمین اساس نیز از همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد استقبال می‌کنیم.

انتهای یپام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار