کد خبر : 52614
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399- 10: 12

کانون منتظران ظهور کپورچال پایگاه کمک‌های مومنانه در روزهای کرونایی

کانون منتظران ظهور کپورچال پایگاه کمک‌های مومنانه در روزهای کرونایی

کانون منتظران ظهور کپورچال انزلی در روزهای سخت کرونایی به پایگاهی برای کمک‌‌های مومنانه مردم به نیازمندان تبدیل شد.

به گزارش گیلانستان،«راستین محبی» با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال انزلی در ماه‌های اخیر گفت: با شیوع کروناویروس برنامه‌ریزی های فرهنگی و هنری تغییر یافت و مراکز فرهنگی، مذهبی و مساجد به جهت پیشگیری از این ویروس منحوس تعطیل شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی با بیان اینکه با تعطیلی مساجد فعالیت‌های کانون‌های مساجد رنگ و بوی نوع‌دوستی و همدلی گرفت افزود: در این ایام اعضای کانون‌های مساجد با هم همدل شده و هر چه در توان داشتند برای ریشه‌کن کردن کووید ۱۹ و تامین سلامت مردم به کار بستند.

 

وی مساجد را پایگاه کمک‌های مومنانه مردم در روزهای سخت کرونایی اعلام کرد و بیان داشت: اعضای کانون منتظران ظهور نیز در قالب رزمایش همدلی و ایثار پا به میدان گذاشته و به خدمات‌رسانی به مردم روستا پرداختند.

 

محبی از ضدعفونی روزانه مسجد و محل به همت جوانان کانونی خبر داد و افزود: به همت یکی از خیرین منطقه ۲ هزار لیتر آب ژاول جهت ضدعفونی به کانون منتظران ظهور اهدا شد که علاوه بر کپورچال به ضدعفونی روستاهای اطراف نیز پرداختیم.

 

وی تصریح کرد: همچنین در روزها نخست شیوع کرونا که با کمبود ماسک مواجه بودیم، ۶ هزار عدد ماسک و دستکش یک‌بار مصرف توسط کانون تهیه و در منطقه توزیع شد.

محبی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۲۰۰ عدد مایع ضدعفونی کننده در قالب بسته‌های بهداشتی در محل توزیع شد.

 

وی به کمک‌های مومنانه کانون منتظران ظهور با محوریت مسجد امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: در این ایام نیازمندان واقعی و آسیب‌دیدگان از کرونا شناسایی شدند و  ۶۰۰ بسته معیشتی جهت حمایت از این افراد توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات، رب‌گوچه، روغن و ماکارونی به ارش ۲۵۰ هزار تومان بود.

وی با اشاره به عیادت مداوم از بیماران و سالمندان و تامین نیازهای آنان به همت اعضای کانون تصریح کرد: همچنین به ۱۵۰خانوار منطقه کالابرگ معیشتی به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان اهدا شد.

 

محبی اعلام کرد: همچنین به همت خیرین محل ۱۰ میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی قربانی یک راس گوسفند، توزیع ۳۰ پرس غذای گرم و پخت نان بربری صلواتی جهت سلامتی امام زمان(ع) همزمان با شب نیمه‌شعبان را از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی اعلام کرد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار