کد خبر : 1622
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

کاهش تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر رشت آغاز شده است

کاهش تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر رشت آغاز شده است

شهردار رشت گفت: طرح‌های ترافیکی با برنامه‌ریزی جهت اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان و توسعه پیاده‌مداری و تلاش برای کاهش تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر رشت آغاز شده است.

به گزارش درگیلان، محمدعلی ثابت قدم در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد تحول ساختاری در حوزه زیرساخت‌های ترافیک رشت اظهار داشت: به دنبال توسعه شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر رشت هستیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های ترافیکی با برنامه‌ریزی جهت اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان و ارائه خدمات ترافیک ویژه معلولان و سالمندان و کودکان، توسعه پیاده مداری و تلاش برای کاهش تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر رشت آغاز شده است افزود: با اصلاح زیر ساخت‌های مختلف در حمل و نقل همگانی، مدیریت ایمنی، مدیریت حمل‌ونقل هوشمند و توسعه شبکه حمل‌ونقل ادامه می‌یابد.

شهردار رشت گفت: شهرداری رشت برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه سیستم حمل و نقل همگانی جدید و با ظرفیت بالا را در برنامه کاری خود قرار داده است.

ثابت قدم با اشاره به راه‌اندازی اولین فاز از سامانه اتوبوس تندرو شهر رشت در محور خیابان امام خمینی(ره) در ابتدای نیمه دوم سال94 تصریح کرد: ارتقای سیستم اطلاع‌رسانی شبکه حمل و نقل همگانی در شهر رشت تا نیمه نخست سال 95 در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ایجاد ایستگاه‌های سرپوشیده مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تا نیمه اول سال 95 خاطرنشان کرد: طراحی خطوط انبوه جدید و ایجاد مسیرهای ویژه حرکت اتوبوس‌های تندرو با عملکرد قطری و رینگی تا انتهای سال 95 در دستور کار قرار دارد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار