کد خبر : 58019
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399- 25: 10

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان:

کاهش ورود مسافران به گیلان با اِعمال محدودیت‌ ترافیکی برای ۵ شهر کشور؛ هموطنان همچنان به گیلان سفر نکنند

کاهش ورود مسافران به گیلان با اِعمال محدودیت‌ ترافیکی برای ۵ شهر کشور؛ هموطنان همچنان به گیلان سفر نکنند

رئیس پلیس گیلان از کاهش ورود مسافران به گیلان همزمان با اِعمال محدودیت‌ ترافیکی برای ۵ شهر کشور خبر داد و گفت: هموطنان همچنان به گیلان سفر نکنند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری ، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمام تلاشگران عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: وضعیت راه‌های ارتباطی گیلان با توجه به ایام تعطیلات که پشت سر گذاشتیم همچنان آرام و روان است و گره ترافیکی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اثرات مثبت ایجاد محدودیت‌های تردد برای ۵ کلانشهر کشور بیان کرد: محدودیت تردد از بامداد روز چهارشنبه برای ۵ کلانشهر کشور به‌ویژه محور تهران و کرج که در مسیر ارتباطی گیلان هستند اِعمال شد که این محدودیت‌ موجب کاهش ورود مسافران به گیلان نیز شد.

صفاری بخشی از مسافران که در روزهای پایانی هفته از تهران و کرج به سمت گیلان حرکت می‌کردند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسافرت‌ها به گیلان در مقایسه با حجم مسافرت‌ها در ایام تعطیلات گذشته به‌ میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به موج بازگشت مسافران در راه‌های ارتباطی گیلان در روز گذشته تصریح کرد: بخشی از مسافران که قبل از اِعمال محدودیت وارد استان شده بودند روز گذشته از استان گیلان خارج شدند.

صفاری با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های ارتباطی گیلان از حیث وقوع حوادث رانندگی و تصادفات نیز در وضعیت آرامی قرار دارد بیان کرد: کاهش میزان حوادث و تصادفات در جاده‌های ارتباطی استان در ایام اخیر ماحصل احتیاط و دقت رانندگان در تردد است.

وی از مسافران خواست تا با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونا همچنان گیلان را مقصد سفر خود قرار ندهند و افزود: مسافرت در شرایط فعلی بسیار خطرناک است و همانطور که مسئولان و کارشناسان بهداشت و درمان هشدار دادند از هموطنان انتظار داریم که برای حفظ سلامتی خود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار