کد خبر : 833
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394- 34: 22

کتابخانه ای در گیلان که هشت ماه بدون روشنایی مدیریت می شود!

کتابخانه ای در گیلان که هشت ماه بدون روشنایی مدیریت می شود!

برق کتابخانه امام رضا (ع) شهر تالش از اول بهمن ماه سال ۹۳ به علت بدهی قطع شده است و همچنان اعضای این کتابخانه با ساختمان بدون روشنایی سر و کار دارند.

به گزارش “در گیلان”، کتابخانه امام رضا (ع) شهر تالش که زیر نظر موسسه خصوصی پیروان امام رضا (ع) است پس از حدود ۸ ماه همچنان بدون برق است.

به گفته یک منبع آگاه، پس از آنکه این کتابخانه نتوانست بدهی چهار میلیون ۷۰۰ هزار تومانی چند ساله خود به شرکت برق را پرداخت کند با قطع برق خود مواجه شد و این در حالی بود که بخشی از بدهی این کتابخانه مربوط به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان می باشد اما متأسفانه مدیر جدید تبلیغات اسلامی تالش مسئولیت بدهی این نهاد را نمی پذیرد.

این کتابخانه که در طبقه فوقانی اداره تبلیغات اسلامی شهر تالش قرار دارد و تا مدتی قبل، از یک کنتور مشترک با اداره تبلیغات استفاده می کرد اما پس از مدتی اداره تبلیغات در مدیریت قبلی کنتور برق مجزا برای خود نصب کرد.

مرداد ماه گذشته شورای اسلامی شهر تالش وعده پرداخت این بدهی را به مسئولان کتابخانه امام رضا (ع) داده بود اما تاکنون در این جهت اقدامی نشده است.

همچنین شهرداری تالش از شورای اسلامی شهر خواسته است جهت پرداخت بدهی طرح لازم را به تصویب برسانند. به این ترتیب، با توجه به اعلام آمادگی شهردار تالش در این زمینه، همه منتظر تصویب پرداخت بدهی از سوی شورای اسلامی شهر هستند.

با توجه به وظایف قانونی شورای شهر در مسائل فرهنگی شهرستان و حرکت جالب امام جمعه شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی به نظر می رسد اعضای شورای اسلامی شهر برای تصویب این طرح و حمایت از برنامه های فرهنگی شهرستان دلایل کافی داشته باشند./ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار