کد خبر : 33900
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

کتاب های صوتی زنان ایثارگر در گیلان تهیه شد

کتاب های صوتی زنان ایثارگر در گیلان تهیه شد

اقدامی از ضبط اولین سری از کتاب‌های صوتی زنان ایثارگر گیلان خبر داد و گفت: این کتاب با صدای زهرا معادی و ندا علینژاد از هنرمندان گیلانی ضبط شد.

«سمیه اقدامی» با اعلام خبر ضبط اولین سری از کتاب‌های صوتی زنان ایثارگر گیلان (مادران شهدا، همسران شهدا، خواهران شهدا و زنان رزمنده) گفتکتاب صوتی که در حال تهیه آن هستیم طبق دستور‌العمل کشوری در حوزه زنان دفاع مقدس استان‌ها تهیه میشود.
مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان کتاب‌های صوتی دفاع مقدس به‌منظور انعکاس آن در رسانه‌ها و فضای مجازی ضبط می‌شود، افزود: تاکنون در این حوزه چنین فعالیتی در دستگاه‌های فرهنگی انجام شده است.

اقدامی اذعان کرد: امسال برای نخستین بار چنین حرکتی در حوزه زنان دفاع مقدس گیلان با برنامه‌ریزی‌های نشر فرهنگی دفاع مقدس و مدیریت امور زنان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ضبط این کار از چهارشنبه(۲۴ بهمن) با حضور زهرا معادی و ندا علینژاد، گویندگان رادیوی گیلان آغاز شد، افزود: این هنرمندان خاطراتی از کتاب «آنروزها» که مجموعه کتابی از زنان رزمنده و ایثارگر استان گیلان است، را روایت کردند.

اقدامی بیان کرد: کار تدوین، صدابرداری و موسیقی متن نیز توسط شعبانی‌نژاد، یکی از صدابرداران صدا و سیما انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: اشتراک‌گذاری این نوع کتاب‌خوانی در فضای مجازی و معرفی کتاب‌هایی که در حوزه زنان دفاع مقدس اعم از رزمنده، مادر، همسر و خواهر شهدا و ایثارگران منتشر شده از اهداف این کار فرهنگی است که به راحتی می‌تواند در دسترس جوانان، نوجوانان و علاقه‌مندان قرار گیرد.
اقدامی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت رسانه و گسترش فضای مجازی اینگونه فعالیت‌ها با استقبال مدارس، دانشگاها، موسسه‌ها و فعالین فرهنگی‌ استان مواجه شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار