کد خبر : 17577
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۲۹

کدام “مسعود” شهردار آینده رشت خواهد شد؟ کاظمی، نصرتی یا اسلامی؟؟

کدام “مسعود” شهردار آینده رشت خواهد شد؟ کاظمی، نصرتی یا اسلامی؟؟

اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای این کرسی بسیار حساس و کلیدی، علاوه بر روزها حتی تا پاسی از شبها نیز جلسات متعددی را هم با یکدیگر و هم با برخی دوستانشان می گذارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، موضوع انتخاب شهردار برای کلانشهر رشت این روزها به داغ ترین و پرمخاطب ترین خبر در رسانه های مکتوب و مجازی استان گیلان تبدیل شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای این کرسی بسیار حساس و کلیدی، علاوه بر روزها حتی تا پاسی از شبها نیز جلسات متعددی را هم با یکدیگر و هم با برخی دوستانشان می گذارند که در نهایت فردی شایسته، پاکدست و مدبر را به عنوان شهردار رشت معرفی کنند.

در میان همه گزینه هایی که وجود دارد، احتمال رای آوری سه الی چهار نفر بیشتر از سایرین می باشد:

مسعود نصرتی: قبل از اینکه بازار انتخاب شهردار برای رشت به این اندازه داغ شود، نام مسعود نصرتی شهردار قزوین در میان گزینه ها به چشم می خورد. حتی حدود یک ماه پیش 6 نفر از اعضای شورای پنجم رشت به قزوین سفر کرده و ظاهرا نظر مثبتش را گرفتند اما نکته ای که کار را برای نصرتی به شدت سخت می کند، “غیر بومی” بودنش است چراکه عده ای از مسئولین ارشد استانی از جمله حضرت آیت الله قربانی معمولا با گزینه های غیربومی مخالف بوده و همواره توصیه به استفاده از ظرفیت های بومی نموده اند.

مسعود کاظمی: یکی از گزینه هایی است که علاوه بر برخی اعضای شورا حتی در میان پرسنل شهرداری هم حامیان قابل توجهی دارد. سابقه ریاست کاظمی بر سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت، عضویت و ریاست در شورای چهارم این شهر و حتی ارتباط گسترده با بدنه وزارت کشور و استانداری موجب شده تا از ایشان به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های شهرداری یاد شود.

مسعود اسلامی: پزشک عمومی و نام آشنای شهر رشت و معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان که در کارنامه مدیریتی اش نشان داده با کم ترین امکانات می تواند بالاترین بهره برداری را نصیب مجموعه خود کند. ایشان در میان نزدیکان و همکارانش به “مرد جهادی” معروف است زیرا به طور نمونه با ارتباطات استانی و کشوری اش توانسته ساختمان 8 طبقه و فرسوده درمانگاه امام سجاد(ع) رشت را در کوتاهترین زمان نوسازی و این مرکز را به یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین مراکز درمانی استان گیلان تبدیل نماید. یکی دیگر از دلایلی که دکتر اسلامی را به عنوان گزینه ای جدی برای شهرداری رشت به شمار می آورد، عدم وابستگی سیاسی به یک طیف خاص می باشد؛ به طوریکه می تواند هم روی رای اصلاح طلبان شورا و هم اصولگرایان شورا حساب ویژه ای باز کند و در هر دو طیف حامیانی دارد.

علاوه بر این 3 گزینه سید محمدعلی ثابت قدم شهردار سابق رشت هم شانس بسیار بالایی برای کسب مجدد این کرسی دارد و هنوز عده ای از شورانشینان معتقدند به جز ثابت قدم کسی نمی تواند شهرداری را با همه این مشکلات و معضلاتش به پیش برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار