کد خبر : 8363
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۵۳

کسانی که تصور می‌کنند مصالح ما دردست بیگانگان است در توهم هستند

کسانی که تصور می‌کنند مصالح ما دردست بیگانگان است در توهم هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: کسانی که تصور می‌کنند مصالح ما در دست بیگانگان است در توهم بسر می‌برند.

به گزارش گیلانستان ، عباس بایرامی شامگاه چهارشنبه در یادواره 6 شهید روستای گیل چالان شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: تمام انقلاب‌های دنیا باید سه فاکتور را داشته باشد تا به انقلاب برسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به فاکتورهای دست یافتن به انقلاب اشاره کرد و افزود: ایدئولوژی  و محور رهبری و نقش مهم مردم در هر انقلاب نقش اساسی دارند.

بایرامی با بیان اینکه ماهیت انقلاب جمهوری اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ما براساس خدامحوری و دین‌محوری است.

وی با تصریح بر اینکه رهبران انقلاب دنیا مسیر انقلاب‌های خود را به طرف معاش دنیایی بردند و نتوانستند به سعادت برسند خاطرنشان کرد: امام(ره) هیچ چیزی را با دنیا و منافع زود هنگام خودشان مقایسه نکردند و معامله ایشان با خداوند متعال بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به نقش مهم مردم در ارکان تشکیل هر انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم به عنوان ارکان اصلی باید بتوانند نقش‌آفرینی کنند و اگر رهبری آگاه نباشد نمی‌توان ایدئولوژی را با مردم پیوند زد.

وی محور اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مقام معظم رهبری راهی را طی می‌کنند که امام (ره) به آن تأکید داشتند.

بایرامی گفت: مردم پس از گذشت 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها با هوشمندی حضور داشته‌اند و این یکی از رمزهای موفقیت نظام انقلاب اسلامی است.

وی عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران را جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که تصور می‌کنند مصالح ما در دست بیگانگان است و ما را به سر منزل مقصود می‌رسانند این افراد دچار توهم شده‌اند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار